Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roelof zei:Ach, zoals een bestuurslid van mijn club heeft aangegeven kan je met die regels bij de gemeente aantonen dat er dubbel op gehamerd wordt om geluid te dempen![]()
Roelof zei:Hehehehehe, een leuke discussie is dat.
Maar de regelementen kent een tegenstrijdigheid, je MOET met EFRA gekeurd materiaal rijden al is bekend dat bep. uitlaten op sommige motoren meer herrie maken dan de gestelde 82 of 83 dB.
Al meerdere malen aangegeven maar blijkbaar een beetje blind daarvoor, het kan dus dat je met legaal spul volgens de ene regel afgekeurd kan worden op de andere regel.....
Roelof zei:Ik heb bijna het verslag al op papier staan....
Het 1:10 sectiebestuur had zelf een vraag voor de rondvraag: Hebben ze nog interesse in een huldigingsavond ?
Blijkt dus dat de 6 podiumplaatsen persoonlijk een uitnodiging heeft gehad en er 4 afgemeld hebben....
_cyclops_ zei:Daarnaast.... promotie moet idd door de nomac algemeen gebeuren.. 'k heb sterk 't idee dat we best wat parkeerplaatsrijders kunnen trekken tot de wedstrijden, en ook dat er genoeg rijders zijn die graag van motorsport houden maar gewoon niet weten dat de 1:10 een hele leuke klasse is... 'k vind de EC2005 nog steeds 'n enorm mooi voorbeeld, zo close racen past echt bij de klasse.. dat zie je in 't BTCC ook, en das super om te zien, als je 't dan zelf kan doen met je eigen autotje is 't alleen maar meer kicken!
kyoshodriver-->Bartje zei:Je kan wel proberen parkeerplaatsrijders aan te trekken, maar is daar plaats voor nu met de 1:8 open Nomac erbij... Dat moeten we dan eerst afwachten...
Greetz.
Bartje..
_cyclops_ zei:kyoshodriver-->Bartje zei:Je kan wel proberen parkeerplaatsrijders aan te trekken, maar is daar plaats voor nu met de 1:8 open Nomac erbij... Dat moeten we dan eerst afwachten...
Greetz.
Bartje..
Dat zie ik niet echt als 'n probleem, 'k neem aan dat als de 1:10 dag zo vol wordt door de 1:8 open nomac dat die verplaatst wordt en niet de 1:10 de duppe daarvan wordt...
't is meer een probleem voor als dat probleem er is, en dat is 't nog niet, dus laat maar komen die rijders![]()
Heb je de data voor de NK's genoteerd?Roelof zei:Ik heb bijna het verslag al op papier staan....
Ik had ook liever gehad dat de Nomac cup de instroomklasse bleef, maar heb wel begrip voor Dhr. Schouten zijn uitleg, dat nu dus de Nomac cup rijder het gevaar heeft dat hij degradeerd, en dat is weer goed voor de rijders opkomst in de Nomac cup.Ik vind de open NOMAC een prima idee, alleen jammer dat die toch weer met promotie/degradatie gekoppeld is aan de NOMAC cup. Uiteindelijk moet nog de boel verder uitgewerkt worden maar ik denk wel dat de bange rijders hierin een mogelijkheid gaan zien om een wedstrijdje te proberen.
_cyclops_ zei:Dat zie ik niet echt als 'n probleem, 'k neem aan dat als de 1:10 dag zo vol wordt door de 1:8 open nomac dat die verplaatst wordt en niet de 1:10 de duppe daarvan wordt...
't is meer een probleem voor als dat probleem er is, en dat is 't nog niet, dus laat maar komen die rijders![]()
Roelof zei:De 1:8 kent het nu omdat de regels heel soepel toegepast kunnen gaan worden maar het was inderdaad beter geweest om ipv de 1:8 zoiets voor de 1:10 te maken.
M7H zei:Het is waar dat je in de 1/10 een streetspec. klasse kunt creeren, maar waarom is die voor de vergadering dan niet voorgesteld?