M7H
Forum veteraan
glimpie zei:Maar als je niet komt!!!! kan je het hele jaar gewoon je mondje dicht houden!!
Als je wel komt moet je de rest van het jaar ook je mondje dicht houden.
11 dec, dan kun je je mond open doen... :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
glimpie zei:Maar als je niet komt!!!! kan je het hele jaar gewoon je mondje dicht houden!!
glimpie zei:Hiermee bedoel ik te zeggen, met een strak tijdschema kan je makkelijk een hoop mensen op 1 dag laten rijden! GEEN PAUZE en dergelijke!
Te laat aan de start>>>> PECH volgende heat nog een kans.
Na het rijden, gelijk naar je post om baan in te zetten. Zit je niet op tijd straf punten!!! Het is geen kleuterklas!
Als ik nog wat op papier moet zetten hoor ik het graag. 8O
M7H zei:Als je wel komt moet je de rest van het jaar ook je mondje dicht houden.
11 dec, dan kun je je mond open doen... :wink:
M7H zei:Da's waar, maar ik denk ook dat je nog niet zoveel te zeggen hebt, eerst een jaartje proeven.... :wink:
Ndegeocello zei:M7H zei:Da's waar, maar ik denk ook dat je nog niet zoveel te zeggen hebt, eerst een jaartje proeven.... :wink:
Ik moet zeggen dat dit topic wel heel interessant is.
Veel leuke ideeen. :wink:
Ik heb er in ieder geval veel zin in.![]()
Roelof zei:En volgend jaar staat er een onbekende clubkampioen op hoog niveau aan de deur te kloppen om NK´s te rijden......
borderonlineshop zei:voor alle fans Messina DVD is in
en alle pre-orders verstuurd Roelof ik houw er 1 apart voor je
die onbekende donny blommers is club kampioen geworden omdat Miguel Hereijgers wat pech had gekregen tijdens de finale..Chielos zei:goed, dan krijg je dus, De belgen hebben zich bewezen en zijn sneller als de meeste mannen uit de NK klasse, en in hoe verre die onbekende?