Vooraankondiging Sectievergaderingen NOMAC

• Topicstarter Topicstarter glimpie
  • Startdatum Startdatum
glimpie zei:
Maar als je niet komt!!!! kan je het hele jaar gewoon je mondje dicht houden!!

Als je wel komt moet je de rest van het jaar ook je mondje dicht houden.
11 dec, dan kun je je mond open doen... :wink:

glimpie zei:
Hiermee bedoel ik te zeggen, met een strak tijdschema kan je makkelijk een hoop mensen op 1 dag laten rijden! GEEN PAUZE en dergelijke!
Te laat aan de start>>>> PECH volgende heat nog een kans.
Na het rijden, gelijk naar je post om baan in te zetten. Zit je niet op tijd straf punten!!! Het is geen kleuterklas!
Als ik nog wat op papier moet zetten hoor ik het graag. 8O

Goed, het voorstel is ingestuurd, als jij ook nog aan iets zat te denken Richard, wat je op papier wilde zetten, stuur dat dan ook in....

M7H zei:
Als je wel komt moet je de rest van het jaar ook je mondje dicht houden.
11 dec, dan kun je je mond open doen... :wink:

Ik mag niets zeggen als aankomend Nomac rijder tijdens de vergadering, dus ik ga de rest van het jaar wel schreeuwen. :D

Da's waar, maar ik denk ook dat je nog niet zoveel te zeggen hebt, eerst een jaartje proeven.... :wink:

M7H zei:
Da's waar, maar ik denk ook dat je nog niet zoveel te zeggen hebt, eerst een jaartje proeven.... :wink:

Ik moet zeggen dat dit topic wel heel interessant is.
Veel leuke ideeen. :wink:

Ik heb er in ieder geval veel zin in. :P

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=28869&postdays=0&postorder=asc&start=234

Netjes gedaan Martin!! :!: Nu maar hopen dat de Nomac hier wat mee, en kan gaan doen.
Nogmaals wil ik wel zeggen: Wij de mensen die hebben meegewerkt op dit forum, zijn zeer trots op de vrijwilligers van de Nomac!!!!!! 8O
Wij zijn alleen denk ik van meening dat er een aantal punten veranderd kunnen worden, om de wedstrijden beter te kunnen laten verlopen.
Glimpie heeft gesproken!! 8O :D Ik zie jullie op 11 December 2005.

Ndegeocello zei:
M7H zei:

Ik moet zeggen dat dit topic wel heel interessant is.
Veel leuke ideeen. :wink:

Ik heb er in ieder geval veel zin in. :P

Nog meer prooi ... Eerst ff een Promo Degra rijden!

laat die belgen nou maar gewoon nomac rijden asl ze al komen, Wat betreft de regenauto kan mij niet zoveel schelen rij toch wel. de rest ga ik nog ff rustig doorlezen

Rijders van dit niveau hebben niets te zoeken binnen de Nomac klasse, ze verknallen alleen maar de competitie omdat ze veel en veel beter zijn dan de rest. Leuk als je veel investeerd om aan de top te komen, wetende dat je nooit 1 of 2 zal worden ... (als ze geen pech hebben).

Het plaatsen van deze 2 rijders in de Nomac klasse zie ik nou niet bepaald als een aktie ter promotie van de sport :!:

En volgend jaar staat er een onbekende clubkampioen op hoog niveau aan de deur te kloppen om NK´s te rijden......

Nee ?

Op onze club wordt op hoog niveau gereden, onze clubkampioen heeft 2 jaar terug een jaartje NOMAC gereden en het afgelopen jaar niet....
Heeft in het afgelopen jaar veel geïnvesteert en geleerd, zoveel dat die in de NOMAC misschien ook tot vervelends aan toe de races gaat winnen.

Dus dat bedoel ik dat een dergelijke situatie al gaat aankomen.

Maar met alle respect roelof, ik denk niet dat je de Belgen met een clubkampioen kan vergelijken! Dat zijn jongens die Full sponsored zijn en bij de top 24 van de WERELD behoren. Ik denk dat die 'onbekende"dat niet kan zeggen;)

Chielos, ook met alle respect blijft het verhaal hetzelfde met als enig verschil dat je het van die Belgen verwacht en van die "onbekende" niet.

Overigens heb ik nog 1 voorstel klaar om te versturen betreffende de B-EK. Ook in een verslag van de EFRA was te lezen dat er eigenlijk te veel A-rijders de B-EK reden en daardoor de status van een B-EK aantaste. Daarom zijn er wat regeltjes aangescherpt wie een A-rijder is....
Ik zelf heb het idee dat de best 3 tot 5 man van Nederland per definitie geen startbewijs voor de B-EK mogen krijgen.

goed, dan krijg je dus, De belgen hebben zich bewezen en zijn sneller als de meeste mannen uit de NK klasse, en in hoe verre die onbekende?

Chielos zei:
goed, dan krijg je dus, De belgen hebben zich bewezen en zijn sneller als de meeste mannen uit de NK klasse, en in hoe verre die onbekende?
die onbekende donny blommers is club kampioen geworden omdat Miguel Hereijgers wat pech had gekregen tijdens de finale..

ik hoorde ook dat miquel in de nomac cup gaat starten, dat wordt lache!

Back