Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Scalpel schijnt al weg te zijn....

Ik ben morgen niet op Hoogtij. Krijg net twee kaartjes om naar Ajax te gaan. Ga samen met een vriend en de kleine man. Voor hem de eerste keer naar een voetbalwedstrijd. Eigenlijk is het zonde van de tijd maarja... :D
Het schijnt dat ze daar in Amsterdam een overdekte grasbaan hebben. Misschien een idee om de Baja mee te nemen? Als het wat is, kunnen we er wel vaker gaan rijden. :rolling:

@ sleurhutje, kan je dat zelf bepalen dan ? om het via DHL te laten komen , als ik bij DDM iets bestel , versturen zij het met USPS en dat word zoals ik al zei door TNT overgenomen , en als je geen haast hebt is het natuurlijk niet zo'n drama om een paar weken te wachten , maar als je er op zit te wachten is het idd. wel lekker om het dan via DHL te laten komen , en de bijtelling erbij te nemen :cool: ;)
Even een email met de bestelling sturen naar ze en dan hierom vragen met de mededeling dat versturen via USPS/EMS een drama is. Over het algemeen betaal je dan ook minder dan de website je voorrekent. 8O ;)

Er zijn meer (ICT-gerelateerde) toko's waar ik dat zo doe. Als je onder de $80,00 blijft hoef je ook geen invoerrechten en BTW te betalen. :thumbsup: Gemiddelde niet-modelbouw pakketje doet er 4 dagen over.

Niet naar de Artis, dat gaan wij al. :cry: :puppydogeyes: :? Er blijft je ook niets bespaard in het weekend. ;)

Dat is toch leuk joh! , er zijn weer een aantal puppy's geloof ik :lol:

Bedankt voor de tip :thumbsup: :cool: voor het versturen , ga ik zeker proberen als de volgende keer snel iets nodig heb ;)

voor diegene die nog steeds twijfeld of denkt dat een 813 niets of niet zoveel uitmaakt ! kijk hier maar eens naar !
813 vs Stock carb dyno test - HPIBajaForum
Let wel, de meeste grafieken zijn ook met de Dominator. Die piekt nog beter dan de HPI Tuned Pipe. :p Ik heb er nog één liggen (als je interesse hebt, doe een leuk bod ;)).

Al dat vermogen is wel leuk maar je vreet je cups dus op, breekt er dogbones mee en binnen 3 meter ben je op volle toeren met de motor en wielen maar moet de auto nog gang gaan maken. Neem van mij aan dat het niet altijd even leuk is om (te)veel vermogen te hebben. :nooo:

Morgen weer vroeg op dan? Ik ga niet rijden zoals mijn eerdere post al vertelde. De heli kan ik in de ochtend wel even gaan maken. Scalpel is zo goed als klaar. alleen nog een mooi plaatsje vinden voor de regelaar en de ontvanger. De mamba-25 regelaar is lekker plat maar best wel lang voor deze auto. Even kijken hoe ik die ga inpassen.

Morgen weer vroeg op dan? Ik ga niet rijden zoals mijn eerdere post al vertelde. De heli kan ik in de ochtend wel even gaan maken. Scalpel is zo goed als klaar. alleen nog een mooi plaatsje vinden voor de regelaar en de ontvanger. De mamba-25 regelaar is lekker plat maar best wel lang voor deze auto. Even kijken hoe ik die ga inpassen.

Als je de ontvanger ontdoet van z'n behuizing, en de printplaat doormidden breekt en op elkaar stapelt past het vast wel :rolling:

lekker creatief BYM. Echt lekker rustig hier.
Dat krijg als je al dagen ziek in je nest ligt te stinken. Overdag slapen en je s'nachts vervelen. Niet rijden voor mij dus straks.

Er staat wel ontzettend veel wind,denk niet dat ik er vandaag bij ben boys :(
Ongeveer hetzelfde weerbeeld als gisteren,dus op Hoogtij word je op het moment gezandstraald :hammer:
Mocht de wind alsnog gaan liggen rij ik misschien nog wel even langs maar anders ga ik even lekker naar Artis ofzo :rolleyes: :D ;)

Scalpel is zo goed als klaar. alleen nog een mooi plaatsje vinden voor de regelaar en de ontvanger. De mamba-25 regelaar is lekker plat maar best wel lang voor deze auto. Even kijken hoe ik die ga inpassen.
Als je de ontvanger ontdoet van z'n behuizing, en de printplaat doormidden breekt en op elkaar stapelt past het vast wel :rolling:
Je kunt ook de ontvanger op de servo plaatsen, moet je alleen een luchthapper in de body maken voor wat extra koeling. :? ;)

lekker creatief BYM. Echt lekker rustig hier.
Dat krijg als je al dagen ziek in je nest ligt te stinken. Overdag slapen en je s'nachts vervelen. Niet rijden voor mij dus straks.
Beterschap. :morning: Blijft altijd een saaie bezigheid dat ziek zijn. Je voelt je duf, gaat wat slapen en als je geen slaap meer hebt dan verveel je je inderdaad enorm omdat je te gaar bent om wat te doen. :evil:

Er staat wel ontzettend veel wind,denk niet dat ik er vandaag bij ben boys :(
Ongeveer hetzelfde weerbeeld als gisteren,dus op Hoogtij word je op het moment gezandstraald :hammer:
Mocht de wind alsnog gaan liggen rij ik misschien nog wel even langs maar anders ga ik even lekker naar Artis ofzo :rolleyes: :D ;)
Ja, gezellig. Allemaal naar de Artis. Kunnen we onder het genot van een kop koffie toch nog bijkletsen. :? ;) Maar wij gaan toch stiekem ergens anders heen. :p

Komt er dan helemaal niemand? :( Ik ga wel ff heen vandaag, ff kijken hoe de Baja rijdt met de nieuwe koppeling. Als de wind te hard is dan ben ik zo weer weg.
@ Siggery: Ik bel je nog wel ff in de loop van de dag over hoe of wat :thumbsup:

Volgens mij stond Junkie ook te popelen om te gaan rijden ;)
Voor de rest is het een vrije dag of liggen te ijlen in hun bed ( kus Ferry ) ;)
Wat ik al zei,mocht de wind wat gaan liggen kom ik alsnog die kant op hoor,
maar met deze wind is er weinig aan op HT denk ik :(
Nog helemaal niets van onze Bart gehoord deze week,gaat toch wel goed met
onze koffiejuf hoop ik :D:D ;)

Beste rc maatjes 0X

Ik kom denk ik ook wel ff
Beetje thuis aan het schoonmaken/schuur/en van alles en nog wat.
SS staat lekker te laden,en als het echt irritant hard waait,dan stoppen we ermee.
Maar zowiezo ff uurtje knallen,rond 1 uur

mzzl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back