En morgenmiddag?
Dat is nog niet helemaal duidelijk , er is sprake van Artis , Zwarte markt , hoogtij of bankhangen :lol:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En morgenmiddag?
Het schijnt dat ze daar in Amsterdam een overdekte grasbaan hebben. Misschien een idee om de Baja mee te nemen? Als het wat is, kunnen we er wel vaker gaan rijden. :rolling:Scalpel schijnt al weg te zijn....
Ik ben morgen niet op Hoogtij. Krijg net twee kaartjes om naar Ajax te gaan. Ga samen met een vriend en de kleine man. Voor hem de eerste keer naar een voetbalwedstrijd. Eigenlijk is het zonde van de tijd maarja...![]()
Even een email met de bestelling sturen naar ze en dan hierom vragen met de mededeling dat versturen via USPS/EMS een drama is. Over het algemeen betaal je dan ook minder dan de website je voorrekent. 8O@ sleurhutje, kan je dat zelf bepalen dan ? om het via DHL te laten komen , als ik bij DDM iets bestel , versturen zij het met USPS en dat word zoals ik al zei door TNT overgenomen , en als je geen haast hebt is het natuurlijk niet zo'n drama om een paar weken te wachten , maar als je er op zit te wachten is het idd. wel lekker om het dan via DHL te laten komen , en de bijtelling erbij te nemen![]()
![]()
Niet naar de Artis, dat gaan wij al. :cry:Dat is nog niet helemaal duidelijk , er is sprake van Artis , Zwarte markt , hoogtij of bankhangen :lol:![]()
Niet naar de Artis, dat gaan wij al. :cry:uppydogeyes: :? Er blijft je ook niets bespaard in het weekend.
![]()
Gaan er morgen nog mensen naar Hoogtij? (vast wel)
Ik sprak Deamonchild vandaag nog bij de Beku (plaatselijke doe-het-zelfzaak), als het wat warmer is komt hij weer naar Hoogtij![]()
Let wel, de meeste grafieken zijn ook met de Dominator. Die piekt nog beter dan de HPI Tuned Pipe.voor diegene die nog steeds twijfeld of denkt dat een 813 niets of niet zoveel uitmaakt ! kijk hier maar eens naar !
813 vs Stock carb dyno test - HPIBajaForum
Morgen weer vroeg op dan? Ik ga niet rijden zoals mijn eerdere post al vertelde. De heli kan ik in de ochtend wel even gaan maken. Scalpel is zo goed als klaar. alleen nog een mooi plaatsje vinden voor de regelaar en de ontvanger. De mamba-25 regelaar is lekker plat maar best wel lang voor deze auto. Even kijken hoe ik die ga inpassen.
Je kunt ook de ontvanger op de servo plaatsen, moet je alleen een luchthapper in de body maken voor wat extra koeling. :?Als je de ontvanger ontdoet van z'n behuizing, en de printplaat doormidden breekt en op elkaar stapelt past het vast wel :rolling:Scalpel is zo goed als klaar. alleen nog een mooi plaatsje vinden voor de regelaar en de ontvanger. De mamba-25 regelaar is lekker plat maar best wel lang voor deze auto. Even kijken hoe ik die ga inpassen.
Beterschap. :morning: Blijft altijd een saaie bezigheid dat ziek zijn. Je voelt je duf, gaat wat slapen en als je geen slaap meer hebt dan verveel je je inderdaad enorm omdat je te gaar bent om wat te doen. :evil:lekker creatief BYM. Echt lekker rustig hier.
Dat krijg als je al dagen ziek in je nest ligt te stinken. Overdag slapen en je s'nachts vervelen. Niet rijden voor mij dus straks.
Ja, gezellig. Allemaal naar de Artis. Kunnen we onder het genot van een kop koffie toch nog bijkletsen. :?Er staat wel ontzettend veel wind,denk niet dat ik er vandaag bij ben boys
Ongeveer hetzelfde weerbeeld als gisteren,dus op Hoogtij word je op het moment gezandstraald
Mocht de wind alsnog gaan liggen rij ik misschien nog wel even langs maar anders ga ik even lekker naar Artis ofzo![]()
![]()
![]()
Neemt er iemand nog koffie mee?
ik heb alleen een senseo![]()