Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel wind ,maar ook gezelligheid op HT
vrouwlief en dochter waren ook v/d partij,maar die waren het gauw zat,en werden weggeblazen :bye:

Verder ben ik trots op de baja ,omdat hij zich erg goed heeft gehouden.
hooguit een paar schroefjes los getrild .

trots op de koffie verzorgers ;)

Siggy heeft nog wat plaatjes geschoten ,dus ben benieuwd :cool:
Phil had zoiets als ik vorige week ( iets met de servo ) :-?
Fritsie zat zich te verlekkeren aan het baja geweld ,en heeft nog steeds een nieuwe baja ;)

later werd het steeds drukker,maar ik was te schaars gekleed en hield het voor gezien:hammer:

kortom een leuke dag

Floortjefotos175.jpg

Floortjefotos185.jpg

Woeiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allereerst wil ik Phil even bedanken voor het heerlijke kratje Hertog Jan die hij mij kado heeft gedaan,ik zit er al heerlijk van te genieten hoor :thumbsup:

Atelenooie wat een storm op Hoogtij ,maar het was toch wel weer erg gezellig ondanks de lage opkomst :yes:
Even een filmpje en wat foto's van afgelopen middag voor diegene die er vandaag niet bij konden zijn :D
Op het filmpje een race tussen phil en junkie,dit was erg leuk om te zien :yes:

Hieronder wat foto's van diverse capriolen van phil en junkie :o

(foto's zijn gemaakt met de N70,dus sorry voor de kwaliteit )

junkieinflight.jpg

junkienewoutfit.jpg

junkienosejob.jpg

philenjunkie.jpg

philenjunkiebig.jpg

philonair.jpg

philonthehill.jpg

wauwww.jpg

philenjunkiepose.jpg

That's all folks ;)

Ondanks het kleine ploegje (had wat groter kunnen wezen als die nitro boys ook hun smoel open deden ;)) was het best gezellig en idd de baja staat nog op te plank i.v.m. het te kort aan wat tuningsdelen dus die is nog helemaal vers :p
maar jullie weten vast wel hoe een baja ss er uit ziet ;).
Ik heb wel mij proline kappie op maat gemaakt en is gereed voor wat serieus spuitwerk :thumbsup:.
Even de prijs aanvraag alleen nog afwachten , maar het lijkt hem een mooi project 8-)

De baan begint trouwens steeds beter te worden voor de baja, en dan bedoel ik vooral de kom bochten , man wat gaat dat driften dan lekker

Ik denk dat een baja competitie hier wel op zijn plek is :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Was zeker gezellig vandaag, en idd die nitrogasten waren denk ik hun tong verloren (of stinkend jaloers op de Baja's :thumbsup:).
Had idd problemen met de servo, ff opengehaald en de diagnose is: tandwiel kapot :( (dus siggery, heb jij er nog 1 liggen?)
tandwiel004.jpg

Verder is de Baja vandaag officieel op mijn naam gezet, bijgaand het kentekenbewijs :thumbsup:
kenteken.jpg

Thanks Marcel, en dat je vriendjes maar lekker mogen smaken!:celebrate:
echt helemaal top geregeld van jou :p:rolleyes:
Ook nog even de kennis van Boes gesproken, jammer dat zijn Baja nog niet in orde was.
Verder knalde de Baja lekker over de baan heen, dit is absoluut niet te vergelijken met een FG :p
Maar nu ga ik ff eten halen want moeders de vrouw staat achter me te pushen :lol:

Mooi siggy :D

ondanks dat je het met je mobiel gedaan hebt.

De kous om de carb heeft iets geholpen,maar laat toch zand door
Ik ga het nog mooier maken ,morgen ff een condoom halen bij de drogist :oops:
En die om de carb heen werken,maar ik zal hem zand vrij krijgen :rolleyes:

phil; zet je servo saver maar iets losser.

En fritsie; er is nog hoop,ik heb de baja een beetje wd 40 gegeven en afgeblazen met de compressor ......als nieuw :p

Phil; bij de ss is dat tandwiel van metaal , bij mij was het tandwiel stuk waar de hevel voor de besturing op komt.
Hoe heb je die stuk gekregen ? koprol gemaakt?

Waarom wordt er ineens zo denigrerend over het rijden met nitroauto's gedaan?
Dat je onzettend blij bent met je Baja is natuurlijk hartstikke terecht,maar om andere offroadrijders zo "in de hoek" te zetten,vind ik niet op zijn plaats.
Of is dat humor die ik verkeerd/niet begrijp? :confused:

Dat je onzettend blij bent met je Baja is natuurlijk hartstikke terecht,maar om andere offroadrijders zo "in de hoek" te zetten,vind ik niet op zijn plaats.

Yep, dat is het tweede!!!!

Als je naast een aantal personen staat waar je meerdere malen contact mee probeert te maken maar er wordt niks teruggezegd dan houd het toch echt op.
Maarja, ik neem het jou niet kwalijk hoor Bart dat je zo reageert, jij was er tenslotte niet bij vanmiddag dus je kon geen duidelijk beeld krijgen van de situatie op Hoogtij.:sleepy:

En denigrerend over nitro zullen wij niet doen, het blijft leuk maar het is niet meer aan mij besteed.

Laatst bewerkt:

Waarom reageer je zo fel Bart?
Dit gaat niet over nitro rijders in het algemeen, maar over de twee boys die als enigste vandaag met nitro reden en 2 meter van ons vandaan stonden en niet of nauwelijks met ons praten.
Ze liepen hier door wel een heel lekker bakkie koffie mis ;)

voordat je mij en mijn baja veroordeeld......

Misschien in het vervolg even vragen waar het over gaat bart? ;)

Waarom reageer je zo fel Bart?

voordat je mij en mijn baja veroordeeld......
<discussie mode: on >
Het zal wel aan mij liggen,maar ik heb wat ik zojuist heb neergezet nogmaals gelezen en kan niets van felheid ontdekken...

Ik vind bewoordingen als "hun smoel" niet zo op hun plaats...
daar stoor ik me wel aan,misschien waren deze mensen inderdaad wel behoorlijk onder de indruk van de Baja power ;) en durfden ze daarom niet zoveel te zeggen?

Maar ik hou er over op: ik was er niet bij,dus kan de situatie ook niet beoordelen...:-?
<discussie mode: off >

Nope,dat gaat helaas niet lukken ;)
Ik denk dat het waarschijnlijk woensdagavond gaat worden.
Is goed man! :worship:
Eet je morgenavond mee? :proost:
Is er woensdagavond dan ook wat te beleven in Heemskerk? De eerstvolgende, en tevens laatste, wedstrijddag is pas 12 maart. :? ;)

Woeiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..........

philenjunkie.jpg

..........

philenjunkiepose.jpg
Er was vast en zeker wel woei en nog uit een ongelukkige hoek ook denk ik wel. Wij zijn wezen ravotten met de kids in de duinen (tennissen, honkballen, voetballen etc.). Best te doen tussen de bomen.

Die ene foto ziet er uit als Baja Mayhem/Carnage/Destruction Derby. Goed plaatje, jammer dat je geen handeltje in echte camera's hebt. ;) :p Op de andere foto is duidelijke te zien dat bepaalde gedachten uittreden. Nu ook al overgeslagen van junkie naar philliams. 8O :lol:

Misschien ligt het dan wel aan ons. Verder distantieer ik mij ook van deze discussie, geschreven tekst wordt vaak verkeerd opgevat (is al meerdere malen voorgekomen in de geschiedenis van Hoogtij ;)) dus misschien nog maar eens bespreken op Hoogtij.

Eén ding om af te sluiten, ik heb helemaal niets tegen nitro, ieder zijn hobby en die zal ik ook niet proberen af te kraken. :thumbsup:

....., jammer dat je geen handeltje in echte camera's hebt. ;) :p Op de andere foto is duidelijke te zien dat bepaalde gedachten uittreden. Nu ook al overgeslagen van junkie naar philliams. 8O :lol:

Ik zoek wat dat aangaat nog een sponsor ;) Ben ook maar een arme handelaar :D
Mijn Sony,zoals vorige keer met jou besproken,is niet snel genoeg,dus het wordt tijd voor een camera met een snellere sluitertijd ;)

Nitro zuigt door het vacuum de carburateur in. En niet alleen bij nitro ook de carburateur van de Baja zuigt.

Of je nu op HoogTij met een 1:16/1:10 elektro, 1:16/1:10/1:8 nitro of bigscale komt (uitzondering daar gelaten natuurlijk ;)), het maakt geen ene kl°te uit. Dat was zo, dat is zo en zal ook zo blijven. Gezelligheid is waar het om draait en dat hebben we goed geregeld, zo mag keer op keer weer blijken. Dus korte lontjes doen we niet aan. :fuckyou2: ;)

✄:gejat van Sleurhutje
WTF!!! 8O Plagiaat... :rolling: (beter goed gestolen dan slecht nagemaakt, zegt ik altijd :thumbsup:)

Laatst bewerkt:
NITRO SUCK"S ........neehoor ,blijft leuk voor erbij ,vooral de protech verlengt (zie plaatje bij mijn naam) deze icm lrp spec 3 rijd als een baja,gaat waarschijnlijk nog harder ook :cool: maar heeft een nieuw blok nodig :(

Verder misschien een JOEHOE voor ons allemaal ,ben weer even bezig geweest met het carb asje zandvrij te krijgen .

men neemt een ballon,knipt er een rondje uit,stands een gaatje erin kleiner als de as,zodat deze goed om de as sluit ,dan een beetje siliconenkit rondom de as van de carb (beetje van de as af ) daarna het rondje over de as schuiven en rondom aandrukken.
nu ff een nachtje slapen zodat de kit droogt ,heveltje monteren en men heeft een zandvrij asje ;) ,tenminste dat hoop ik,het rubber van de ballon is erg flexibel en sterk,
mocht dit werken kan het ook aan de andere kant gedaan worden.

Zie pic's

Floortjefotos186.jpg

Floortjefotos188.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back