Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hij komt eraan , [URL="- Testing Two-Speed For HPI Baja[/URL]
hij komt eraan , @junkie, op het strand doet ie het wel goed, maar op het asfalt schakelt ie veel te vroeg , als ie straks uitkomt komt ie met verschillende gears !![]()
en hier zijn de filmpjes met de fg-mt met lach gas![]()
[URL="- FG Monster Truck Nitrous Oxide Part1-Part2 now uploaded
Wordt er niet genoeg gelachen op HoogTij dan. 8O[URL="- FG Monster Truck Nitrous Oxide Testing Part 2[/URL]
in deel twee staat er dat het ook voor een baja gemaakt gaat worden , iets voor de hill climbers ??
Ja, die kun je instellen. Bij de bovenste pen zitten aan elke kant een aantal plastic vulstukjes. Deze kun je helemaal voor de bovenste draagarm zetten voor meer caster (denkbeeldige vertikale as helt naar achteren) of helemaal achter voor minder (denkbeeldige vertikale as komt meer rechtop). Meer caster is stabieler op het rechte stuk maar minder reactie bij het sturen. Minder caster is een betere stuurresponse maar minder stabiel op het rechte stuk.oke, dat doen we dus niet![]()
![]()
volgende vraag , je kan de voorwielen meer of minder camber geven , wat is precies het effect daarvan ? het banden slijtage verhaal zal niet zo belangrijk zijn in het zand , het gaat mij meer om het rechtuit en bochten verhaal !
voortrein, achtertrein en diff / tandwielen huis zitten in elkaar , morgen even samen stellen , dan begint het op een baja te lijken
als iemand nog tips heeft of dingen waar ik rekening mee moet houden , hoor ik het graag
de stabilisatorstangtjes kunnen achterwegen blijven?
p.s. iemand nog een standaard schakelaartje liggen?
@fritsie , ik heb nog wel zo'n schakelaartjekom je morgen ook ? neem ik hem wel mee !
![]()
Voor iedereen die zijn FG weg doet en een HPI Baja er voor terug koopt
Heel veel plezier ermee
Ik heb mijn FG Marder ook te koop staan maar ik ga onroad rijden
Ik zal zo nu en dan wel even een kijkje nemen op hoogtij want het was zeker geen slechte tijd.
Wie weet vindt ik het onroad helemaal niks en ben ik zo weer terug met een offroad rc.![]()