BYM
Forum veteraan
Ik had geen zakje met ringetjes op de doos
setje ringetjes heeft peter op vooraad liggen?
Ik had er een zakje met borgringetjes inzitten, die voor stap 56 waren (ff uit mijn hoofd)
Die ringetjes waren bedoeld om de 4 boutjes waar het diff mee in elkaar zit te borgen. Het toegevoegde zakje was voor de juiste diameter, het standaard setje ringetjes bleek 1 óf 2M waarder groter

En dat niet kunnen stoppen dat ken ik, ik vind het echt reuze leuk om te doen. (de opmerking;"alsie in elkaar zit zet ik hem op marktplaats en koop ik weer een nieuwe" werd hier thuis overigens niet gewaardeerd :rolling: )
@Speeddigger
Geen probleem hoor, we kunnen best eens gaan rijden.
Ik wil graag eens naar Zoetermeer of Zwaag toe, misschien dat we eens met een groepje wat af kunnen spreken daar naar toe te gaan.
Hier in de buurt heb je eigenlijk vrij weinig om te rijden, en wat er is, is zo klein dat je niet ff lekker voluit kunt gaan :neutral:
Alhoewel M3 beweert op Amsterdam Sloterdijk wat plekjes gevonden te hebben, maar meer dan een recht stuk met een bocht is dat niet vrees ik...
@Sleurhutje
RS4, nitro onroad??
Wat Junkie zegt, afstelplaatdikte 2 ipv 4 op de achterfusees, klopt dat, heb 4 er ook al tussen zitten.
Ik ga wel ff proberen, is hetzelfde als die sway bars, ik ga het wel aankijken en ook zonder proberen

Succes allemaal vandaag met wat dan ook!
(ik zit op de bank, onderdeeltje bla bla