Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had geen zakje met ringetjes op de doos :cool:

setje ringetjes heeft peter op vooraad liggen?

Ik had er een zakje met borgringetjes inzitten, die voor stap 56 waren (ff uit mijn hoofd)

Die ringetjes waren bedoeld om de 4 boutjes waar het diff mee in elkaar zit te borgen. Het toegevoegde zakje was voor de juiste diameter, het standaard setje ringetjes bleek 1 óf 2M waarder groter :P

En dat niet kunnen stoppen dat ken ik, ik vind het echt reuze leuk om te doen. (de opmerking;"alsie in elkaar zit zet ik hem op marktplaats en koop ik weer een nieuwe" werd hier thuis overigens niet gewaardeerd :rolling: )

@Speeddigger

Geen probleem hoor, we kunnen best eens gaan rijden.
Ik wil graag eens naar Zoetermeer of Zwaag toe, misschien dat we eens met een groepje wat af kunnen spreken daar naar toe te gaan.

Hier in de buurt heb je eigenlijk vrij weinig om te rijden, en wat er is, is zo klein dat je niet ff lekker voluit kunt gaan :neutral:
Alhoewel M3 beweert op Amsterdam Sloterdijk wat plekjes gevonden te hebben, maar meer dan een recht stuk met een bocht is dat niet vrees ik...

@Sleurhutje

RS4, nitro onroad??
Wat Junkie zegt, afstelplaatdikte 2 ipv 4 op de achterfusees, klopt dat, heb 4 er ook al tussen zitten.
Ik ga wel ff proberen, is hetzelfde als die sway bars, ik ga het wel aankijken en ook zonder proberen :)

Succes allemaal vandaag met wat dan ook!
(ik zit op de bank, onderdeeltje bla bla ;) )

@bym, als je naar zwaag gaat, geef je dan even een gil , kom ik even gluren.(als het nou maar niet al te leuk is dat on-roaden) ;) :D

Geen probleem hoor, we kunnen best eens gaan rijden.
Ik wil graag eens naar Zoetermeer of Zwaag toe, misschien dat we eens met een groepje wat af kunnen spreken daar naar toe te gaan.

Hier in de buurt heb je eigenlijk vrij weinig om te rijden, en wat er is, is zo klein dat je niet ff lekker voluit kunt gaan :neutral:
Alhoewel M3 beweert op Amsterdam Sloterdijk wat plekjes gevonden te hebben, maar meer dan een recht stuk met een bocht is dat niet vrees ik...

@Sleurhutje

RS4, nitro onroad??
Wat Junkie zegt, afstelplaatdikte 2 ipv 4 op de achterfusees, klopt dat, heb 4 er ook al tussen zitten.
Ik ga wel ff proberen, is hetzelfde als die sway bars, ik ga het wel aankijken en ook zonder proberen :)

Succes allemaal vandaag met wat dan ook!
(ik zit op de bank, onderdeeltje bla bla ;) )
Ja, gezellig een dagje Offroaders Onroad Tour lijkt me leuk. Ik heb inderdaad een HPI Nitro RS4 Evo 3 in onderdelen liggen. Dus als die in elkaar zit, kan ik ook echt onroad knallen. :yes: :thumbsup:

Ik rij met stelplaatsjes van 2° en die zijn eigenlijk nog teveel als je met supergripbanden rijdt. Dus ik heb al 1 plaatjes van 4° opgewaardeerd naar 0° op de bandschuurmachine, nu de andere nog. ;)

alles zit in da car , en ik ben on de wee ! :cool:
Bij mij hangt bijna alle kalk aan de muur, ik zit er doorheen (ICT'ers zijn ook niet gemaakt om te stucadoren :?). ;)

:thumbsup: Zo vandaag weer ff lekker gereden op Hoogtij, en dat met een HPI Baja ;), deze had ik samen met Siggery vanmorgen opgehaald uit Purmerend. Conclusie van vandaag, ik heb weinig geduld :rolleyes: maar wat rijdt een Baja lekker zeg :zon::p

Hier een paar foto's van de Baja, maar ach, iedereen weet wel hoe dat eruit ziet en hoe het rijdt :rolling: dus zo bijzonder is het niet (maar voor mij wel :mrgreen:)
p.s. Hij is wel een beetje smerig, kom net van Hoogtij af :confused:
Baja001.jpg

Baja002.jpg

@ Philliams
Gefeliciteerd met je 13 in een dozijn Baja,;)

P.S.
ach eenheids worst is ook lekker (Hollandse Eenheids Maatschappij Amsterdam)
Groeten lonesome cowboy:D

Laatst bewerkt:
Het hoogtij gebeuren was een beetje tam vandaag. Was het met de wind maar net zo...:onweer:Het motortje wilde niet lekker lopen vandaag. Met name het stationair draaien. Heeft iemand enige tips?

Nog ff kunnen knallen,zeg 1 tankje.

toen weer een botsing en pats... 3 tandjes van het plastic tandwiel in de servo weg :eek:.
dus siggery ik houd me aanbevolen ;)
Verder alles heel gebleven.
al wil ik nu wel een killswitch ,omdat het gas al wat stroever gaat :(

De Sav bleef wel heel en startte zelfs goed.maar ging snel vervelen,als je eenmaal aan de baja bent gewend :cool:

Pff dacht ik na een week weer lekker te gaan rijden, breekt dr weer een draagarm. GR Danny

Was best wel gezellig weer vandaag :)

@ kobus bedankt voor de schakelaar , ben alleen vergeten te vragen of je nog wat van me krijgt voor dat ding ;)

ben ook het stofhoesje vergeten maar ik kijk morgen wel ff bij speedworld :)

De Baja van ongeduldige phil ging lekker en heel van het veld , wat toch wel lekker is :D

Was best wel gezellig weer vandaag :)

@ kobus bedankt voor de schakelaar , ben alleen vergeten te vragen of je nog wat van me krijgt voor dat ding ;)

ben ook het stofhoesje vergeten maar ik kijk morgen wel ff bij speedworld :)

De Baja van ongeduldige phil ging lekker en heel van het veld , wat toch wel lekker is :D

ik wens jou er veel plezier mee ;) :D en idd. toen ik thuis kwam dacht ik ook aan het hoesje :-?

en ook phil. zijn oorlellen zijn beschadigt door het feit dat hij zich eigen in zijn oren kon bijten zo groot was zijn grijns :D

Het hoogtij gebeuren was een beetje tam vandaag. Was het met de wind maar net zo...:onweer:Het motortje wilde niet lekker lopen vandaag. Met name het stationair draaien. Heeft iemand enige tips?
Neem een Baja 5b... :rolling: ;)

toen weer een botsing en pats... 3 tandjes van het plastic tandwiel in de servo weg :eek:.

De Sav bleef wel heel en startte zelfs goed.maar ging snel vervelen,als je eenmaal aan de baja bent gewend :cool:
Tsja, toch een kwestie van inzicht, gevoel, sturen en remmen. ;) Maar de laatste paar keer bakte je er ook al weinig van in Heemskerk tijdens de Bitterballenwinterfuncompetitie dus ik denk dat je beginnersgeluk een beetje op is. :lol: ;) :D

Hier nog een algemeen filmpie van vanmiddag.
Staat wel op trilfunktie,aangezien ik er mee rondloop.
En beter iets dan niets :rolleyes:

Houdt dit nu niet gewoon in dat je servosaver te zwaar staat :confused:

Dat stroevere gas, is daar een oplossing voor ?
Ik hoorde namenlijk dat een rubbertje eromheen ook weinig uitmaakte ...

Klopt, servosaver heb ik nu wat losser gezet.
Ik heb ook een rubbertje gemonteerd,maar uiteindelijk helpt dat ook niet :-?

Inderdaad, rubbertjes zijn niet voor alle dingen geschikt. ;) :lol: Ik heb ontdekt dat niet de bovenkant maar onderkant nu volloopt met zand. Dat is lastiger te voorkomen omdat daar een veertje zit.

Ja ja, daar is ie weer hoor.:worship: Zal ik dan ook maar een tweede voor de onderdelen bijkopen? Aandrijfassen in het bijzonder denk ik. Ik heb gezien op hoogtij dat de ene na de andere breekt. Ligt niet aan de rijstijl hoor.:mrgreen:
Ik rij altijd heel rustig. Eigenlijk ben ik niet komen rijden omdat ik wacht o nieuwe cups. :rolling: Nee hoor, ik heb ze nog niet besteld omdat ik voorlopig genoeg te doen heb de komende weekenden. :cry: Maar wel vandaag lekker bezig geweest met 350kg cement en gips (excl. water) aan de muren te hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back