Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
. .Fritsie vond hem wel mooi , maar nee het is geen crock ,ik zie ze niet vaak met oranje :-? . door de oranje alu parts ben je beperkt in de kleuren ,en staat oranje/ grijs mooi ( maar dat had ik al ) en oranje /groen......dus ;) maar we zetten ze zondag wel naast elkaar ,en ontdek de verschillen ,als het niet giet v/d regen :-?
Hoezo, zie ze niet vaak met oranje (en groen). :? ;) Mijn Baja is al sinds augustus 2007 groen met oranje. :lol:

baja5b_new_body_homebrew1.jpg

Foto hierboven: :rolleyes: dat deed pijn :rolleyes: maar gelukkig is mijn bijnaam 'The Crocodile Hunter' :rolling:

@ BYM: Je hebt PB

Ik ook maar weer ff

Sleur ; ik zei niet dat oranje groen niet veel voorkomt ,maar dat het een mooie combie is , en ja je hebt een goede smaak ;)

En voor de dwaze /dwarse mensen onder ons ,goh wat lijkt mijn baja op de crock van ftitsie :-?:fuckyou2: :bye:

Floortjefotos204.jpg

Floortjefotos203.jpg

Foto hierboven: :rolleyes: dat deed pijn :rolleyes: maar gelukkig is mijn bijnaam 'The Crocodile Hunter' :rolling:
Pas je op als je gaat zwemmen dan? 8O ;)

Misschien dat ik er zondag ben, maar nog steeds drukkerdedruk thuis en op het werk. :cry: Geen tijd gehad om mijn diff (cups) te vervangen en de Ravage is ook niet veel geworden. De sleurhut voor de Tamech even snel gespoten dus dat wordt ook geen kunstwerk, gaat woensdag ongetest de baan op want maandag is vrouw jarig dus moeten we verplicht opzitten en pootjes geven (en :celebrate: ;)).

He pssst,Junkie...

Hij lijkt wel een beetje op die kap van Sleur uit 2007 :rolleyes: ;)

Vandaag maar even een rondje gaan crossen want de voorspellingen voor morgen zien er niet best uit :(
Ga jij nog een rondje park Junkie ? Zoja,bel dan ff,dan kom ik ook naar Zaandam.
Even bellen met Gladoor of hij nog een kap op voorraad heeft liggen :D

Laatst bewerkt:
He pssst,Junkie...

Hij lijkt wel een beetje op die kap van Sleur uit 2007 :rolleyes: ;)

Vandaag maar even een rondje gaan crossen want de voorspellingen voor morgen zien er niet best uit :(
Ga jij nog een rondje park Junkie ? Zoja,bel dan ff,dan kom ik ook naar Zaandam.
Even bellen met Gladoor of hij nog een kap op voorraad heeft liggen :D

Siggy

Ik heb vandaag de oppas dag,want vrouwtje werkt:sad:
Maar een bakkie koffie kun je wel bij me halen ;)

Ik spuit de volgende keer mijn kap wel hard roze :rainbow1: ,heb je tenminste geen gezeik meer :rolleyes:

Ik ook maar weer ff

Sleur ; ik zei niet dat oranje groen niet veel voorkomt ,maar dat het een mooie combie is , en ja je hebt een goede smaak ;)

En voor de dwaze /dwarse mensen onder ons ,goh wat lijkt mijn baja op de cock van ftitsie :-?:fuckyou2: :bye:

[ IMG]http://i273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/Floortjefotos204.jpg[/IMG]

[ IMG]http://i273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/Floortjefotos203.jpg[/IMG]

Nee hoor, hij lijkt helemaal niet op de cock van Fritsie, eigenlijk vind ik alle Baja`s op een soort van ouwe schoen lijken, de kappen dan :rolleyes:

OKE OKE , ik laat mijn kappen maar gewoon doorzichtig,altijd goed :lol: :puppydogeyes:

Neeee,roze word het dus zeker niet :roll:

Morgen maar een paraplu meenemen voor de baja :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back