Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Phil: pb beantwoord :yes:

Mooie dazzler is het wel.. :yes: Snelle pijp eronder.. ;)

Als ik mij niet vergis is dit toestelletje van Flying Jesse geweest?

Ben benieuwd. Ook naar het weer, hier ziet het er een beetje zomber uit 8-O

Wat plaatjes van de kist van Junkie,

Zonde hoor.... :(

full

full

full

full

Dit zegt genoeg...,

Kl*te ontvanger....

Laatst bewerkt door een moderator:
Direct na het starten ging de ontvanger in de stress...

al na 40 meter reageerde de kist maar af en toe. ook met motor uit, bleven de storningen aanhouden...

Na ong 45 seconden vliegen zweefde de kist redelijk richting het veld (met motor uit) waarna opeens de motor op volgas ging lopen en de kist nergens meer op reageerde.. 8-O

Het was geen Flutabla ontvanger maar een F-rsky of zoiets....

Daarna met siggy nog even een reikwijte test gedaan, de ontvanger bleef "stil" op ong. 40 meter, echter toen siggy de roeren testen ging ook de motor spontaan weer lopen :schrik:

Andere vraag, hoeveel gewicht scheelt hol carbon tov massief op een gemiddelde f3p vliegert?

Minder materiaal, hogere prijs 8-O

That sucks Junkie :cry: wat is er gebeurd?

geen idee , voor het eerst een hk ontvanger gebruikt ,en gelijk ook voor het laatst , werd positief over gesproken , maar werkte niet bij mij zo blijkt :mad:
het was een fr sky tfr6

was een fullrange ontvanger die dus 20 meter ver kan komen 8-O

dit was zeker niet gebeurd met een fullrange futaba ,ook niet met een indoor futaba ontvanger, want die gebruikte ik gewoon in mijn funjet .

was een dure les en erg zonde , was immers mijn mooiste kistje waar ik veel verwachtingen van had .

maar hij is nog wel te maken , indien ik er 8 uur werk in stop .
dus die gaat nog wel vliegen , maar wanneer weet ik nog niet .

de dogfigther ging weer als een speer , wel moet ik de motorophanging verstevigen , want de prop gaat resoneren bij zulke toerentallen op 4s , maar het gaat wel .

verder was het snijdend koud op het veld , maar toch weer gezellig ;)

Gelukkig geen futaba, anders krijgen we de spektrum boys weer over ons heen ;)

Futaba en Spektrum zijn beide prima spul :yes:Al die keren dat erover gesproken wordt is alleen maar gein en opjutten :mrgreen:
Nu blijkt maar weer dat HK ontvangers gewoon bocht zijn :teacher: Leuk voor in piep maar niet ok voor in een serieuze kist.

Blijft balen Junkie om er zo achter te moeten komen, echt zonde van die mooie liporacer :cry:

brrr koud was het zeker.. Funcub vloog leuk! Mini Swift wat minder.. ben nu aan het plakken :(

@Junkie; je moet ook geen ontvanger nemen dat zich F-rsky noemt he.. F(ucking) R(i)sky!

geen idee , voor het eerst een hk ontvanger gebruikt ,en gelijk ook voor het laatst , werd positief over gesproken , maar werkte niet bij mij zo blijkt :mad:
het was een fr sky tfr6

dit was zeker niet gebeurd met een fullrange futaba ,ook niet met een indoor futaba ontvanger, want die gebruikte ik gewoon in mijn funjet .

was een dure les en erg zonde , was immers mijn mooiste kistje waar ik veel verwachtingen van had .

de dogfigther ging weer als een speer , wel moet ik de motorophanging verstevigen , want de prop gaat resoneren bij zulke toerentallen op 4s , maar het gaat wel .

Zonde van deze mooie vliegert Junkie. Gelijk het bewijs dat je geen HK ontvangers moet gebruiken. Zeker niet in dit soort speedvliegers. Daar is het veel te gevaarlijk voor. Als zo'n ding met 200Km per uur onbestuurbaar wordt...........:confused:. Lijkt me geen pretje.

Zonde van deze mooie vliegert Junkie. Gelijk het bewijs dat je geen HK ontvangers moet gebruiken. Zeker niet in dit soort speedvliegers. Daar is het veel te gevaarlijk voor. Als zo'n ding met 200Km per uur onbestuurbaar wordt...........:confused:. Lijkt me geen pretje.

Toch wel mooi om te zien. Als iemand een peugeot rijdt en de deuren vallen eruit tijdens het rijden, is het direct een k.u.t auto.

Het is de grootste onzin om direct te zeggen dat HK spul troep is. Ikzelf vlieg er tijden mee en nooit problemen gehad. In de Funjet (die nagenoeg even snel gaat) zit ook een HK ontvanger. Werkt perfect!

Junkie heeft nu even een hele vervelende tegenslag, wat je oprecht met zekerheid kunt zeggen is dat de ontvanger die in Junkie zijn Liporacer zat, een k.u.t ontvanger is. Wat de oorzaak echter is, is nog niet achterhaald. Kan een fabricage fout zijn, kan ook iets heel anders zijn.

Dus, wijze raad; laten we niet alles van HK gelijk over 1 kam scheren aub!

het was een fr sky tfr6

Of het koud was 8-O
Heb nu nog kouwe jatten :Fade-color

Doggyfighter rulezzzz :cool: kleine modificaties erin en gieren maar :-)
Hij ging met die 7x7 als een malle, zometeen echt niet meer te houden :-) ;-)

Zonde van de liporacer Junkie :-(

Toch wel mooi om te zien. Als iemand een peugeot rijdt en de deuren vallen eruit tijdens het rijden, is het direct een k.u.t auto.

Het is de grootste onzin om direct te zeggen dat HK spul troep is. Ikzelf vlieg er tijden mee en nooit problemen gehad. In de Funjet (die nagenoeg even snel gaat) zit ook een HK ontvanger. Werkt perfect!

Junkie heeft nu even een hele vervelende tegenslag, wat je oprecht met zekerheid kunt zeggen is dat de ontvanger die in Junkie zijn Liporacer zat, een k.u.t ontvanger is. Wat de oorzaak echter is, is nog niet achterhaald. Kan een fabricage fout zijn, kan ook iets heel anders zijn.

Dus, wijze raad; laten we niet alles van HK gelijk over 1 kam scheren aub!

Mee eensch ;-)

Of het koud was 8-O
Heb nu nog kouwe jatten :Fade-color

Doggyfighter rulezzzz :cool: kleine modificaties erin en gieren maar :-)
Hij ging met die 7x7 als een malle, zometeen echt niet meer te houden :-) ;-)

Zonde van de liporacer Junkie :-(

de romp is alweer strak , dus alles op zijn plek , mooier word hij er niet van , maar het waren 2 mooie breuken .
later nog verstevigen met glasvezelmatjes .

de vleugel blijkt meer werk , die heeft een klapper gehad .

de dogfighter vind ik echt een subliem stuk piepschuim , wat vliegt dat messcherp of spatzuiver zoals ragger zegt :D

daarom had ik ook een fullrange ontvanger erin , waar goede berichten over waren .

ik ben nooit uitgeweken naar imitatie spul , kan mij niet zoveel schelen dat die originele ontvangers wat duurder zijn , maar zal je net zien dat ik juist in de liporacer bende stop :(

gaat nooit meer gebeuren en hk ontvanger ligt in da kliko :alien: :alien::alien:

ik ben immers nog nooit gecrashed door zender faileur

de liporacer is inmiddels uit haar coma , en de vleugel begint ook weer strak te worden .

die gaat volgend weekend wel weer vliegen :yes:

1 bijkomend voordeel v/d de schade is dat ik wel van restaurenen houd .
een arf kist bouwen vind ik minder leuk ;)

de liporacer is inmiddels uit haar coma , en de vleugel begint ook weer strak te worden .

die gaat volgend weekend wel weer vliegen :yes:

1 bijkomend voordeel v/d de schade is dat ik wel van restaurenen houd .
een arf kist bouwen vind ik minder leuk ;)

En van het bouwen leer je ook weer.
junkie jammer van het kissie maar we houden moet ik zie hem wel weer in de lucht met 1 of 2 weken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back