Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaat er vliegen morgen (zaterdag):confused::confused::confused:

Ik hoop dat het een droog is morgen... dan kan ik de Dazzler maidenen :banana:
Vanavond helemaal vliegklaar gemaakt, Joop nog bedankt voor de stuurstangen voor op de ailerons :p CG Punt is ook ok... Lipo ligt wel in de staart tegen de achterkant van de vleugel.
Eerst maar even morgen starten in de tuin :cool:

Nu ff bankhangen :bye:

Ben benieuwd Phillie.. Ik ga morgen de Extra nog eens opnieuw de lucht injagen. Eens zien of hij het nog doet na de laatste keer.. whaha

@ Vinnie e.o. Nijsie: zouden jullie een foto willen maken van de zijkant van de vleugel. Ik zie verschillende foto's op internet met andere standen van de ailerons. In de bouwbeschrijving die ik heb gevonden staat het niet :cry:

@ Knaller: helaasch... ik heb er geen

hoi phil
ik lees net pas deze post
maar wat bedoel je voor de neutrale stand? t midden

hoi phil

Ik denk dat Phil bedoeld of de ailerons plat omlaag of omhoog moeten staan (gelijk met het profiel van de vleugel), of in het midden.

Het laatst; in het midden moeten ze staan :yes:

hoi phil

Ik denk dat Phil bedoeld of de ailerons plat omlaag of omhoog moeten staan (gelijk met het profiel van de vleugel), of in het midden.

Ik had nog het oude servoheveltje gevonden met stuurstang :p Voortaan dingen niet zo snel weggooien. Ben eruit gekomen nu. Wel bedankt :D

Check, dat je je daartoe hebt laten verleiden, ook een erg dure oplossing :)

Ik heb sinds vorige week een kameraad die echt heel erg op jou lijkt, en wat stem ook als jou klinkt, en on top off it all Martin heet ook :rolling:

Vandaag geen gevlieg, met de kids een toernooitje balletjes rollen. Kijken of we een prijsje kunnen winnen tegen en club bejaarden. Morgen denk ik wel, staat dan ook veel minder eind. ;)

/boeiuh

mogge ,

niet echtr slecht weertje ,ook niet heel mooi , beetje winderig , maar dat is wel lekker om de liporacer in op te gooien :D

ik ga wel even naar het veld , alleen voor de dogfighter en liporacer en een bak vol lipo's , die stinkmeuk laat ik thuis , scheelt weer een hoop gesjouw ;)

tot straks ,eerst ff wat huizelijke dingen doen .

klop idd
ik gebruik een liniaal die ik langs mn tip zet
aan de voorkant in t midden en achter ook kan je hen goed uittrimmen

Voor mij ook geen gevlieg vandaag :nooo: Heb vandaag een vergaardag en moet nog wat andere dingetjes doen :yes:
By the way... morgen is het weer een stuk beter :yes:

Weer: Weer per plaats - het weer voor Beverwijk, Nederland

Morgen vergaardag van m'n meissie, dus geen gevlieg voor mij dan.

By the way... Als je niet de vooruitzichten pakt, maar het beeld voor vandaag, dan is het vandaag ook prima vliegweer :yes:

Weer: Weer per plaats - het weer voor vandaag in Beverwijk, Nederland

Geen gevlieg. Nu eerst tennissen, zal wel tot einde dag duren, daarna verder pilsen bij een maat :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back