Knaller
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie gaat er vliegen morgen (zaterdag)![]()
Wie gaat er vliegen morgen (zaterdag)![]()
@ Vinnie e.o. Nijsie: zouden jullie een foto willen maken van de zijkant van de vleugel. Ik zie verschillende foto's op internet met andere standen van de ailerons. In de bouwbeschrijving die ik heb gevonden staat het niet :cry:
@ Knaller: helaasch... ik heb er geen
Is er nou niemand die even een DSMX satelietje te leen heb voor mij, tot mijn bestelde binnenkomt?
hoi phil
ik lees net pas deze post
maar wat bedoel je voor de neutrale stand? t midden
hoi phil
ik lees net pas deze post
maar wat bedoel je voor de neutrale stand? t midden
Ik denk dat Phil bedoeld of de ailerons plat omlaag of omhoog moeten staan (gelijk met het profiel van de vleugel), of in het midden.
Het laatst; in het midden moeten ze staan![]()
Check, dat je je daartoe hebt laten verleiden, ook een erg dure oplossing![]()
Ik heb sinds vorige week een kameraad die echt heel erg op jou lijkt, en wat stem ook als jou klinkt, en on top off it all Martin heet ook :rolling:
Vandaag geen gevlieg, met de kids een toernooitje balletjes rollen. Kijken of we een prijsje kunnen winnen tegen en club bejaarden. Morgen denk ik wel, staat dan ook veel minder eind.
/boeiuh
Ik denk dat Phil bedoeld of de ailerons plat omlaag of omhoog moeten staan (gelijk met het profiel van de vleugel), of in het midden.
Het laatst; in het midden moeten ze staan![]()
Voor mij ook geen gevlieg vandaag :nooo: Heb vandaag een vergaardag en moet nog wat andere dingetjes doen![]()
By the way... morgen is het weer een stuk beter
Weer: Weer per plaats - het weer voor Beverwijk, Nederland