Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogge ,

niet echtr slecht weertje ,ook niet heel mooi , beetje winderig , maar dat is wel lekker om de liporacer in op te gooien :D
Nou... Net is hier in 0251 een flinke bui gevallen en het is verderop ook weer erg donker aan het worden. :? :onweer:

/paraplu zoeken gaat

klop idd
ik gebruik een liniaal die ik langs mn tip zet
aan de voorkant in t midden en achter ook kan je hen goed uittrimmen

Zojuist de juiste Great Planes Dazzler bouwbeschrijving gevonden op de interwebs :banana: Daarin staat het wel beschreven.

34. Center the aileron. Make a mark on the solid wire
pushrod where it lines up with the outermost hole in the
servo arm.

Nou... Net is hier in 0251 een flinke bui gevallen en het is verderop ook weer erg donker aan het worden. :? :onweer:

/paraplu zoeken gaat

ach , we zien het wel , anders vliegen we toch niet ;)

morgen heb ik gezinsdag , dus dan kan ikke niet .

als er vandaag geen ervaren speedfreak op het veld is gaat de liporacer ook niet los .

ps , leuk vliegerts hier , beetje surfen op speed/pylonkisten 150 to 200 mph+ speed planes => Where to buy them? --- An overview - RC Groups

Zo eerst even huishoudelijke zaakjes verrichten en dan naar t veld. Heb erwel zin an.

De Extra mee, de Funcub mee en de Mini Swift mee.

mogge

volgens buienradar blijft het droog vanmiddag
Zoals eergisteren al gepost...
3498lt4.jpg

Begint helemaal mooi weer te worden buiten... helaas heb ik andere dingen te doen :cry:

Net wel de Dazzler gestart en loopt mooi. Gelukkig is de resopijp ook lekker stil :thumbsup: Heerlijk weer brandstof :banana:

bij de camato van marsje de kwiklings vervangen van de richting en hoogteroer`s zowel binnen als buiten en vooorzien van borgging m2 moer en wubber wingetje oja en brandstof slang vervangen:D

leuke kist phils :p
ga je fun mee hebben ;)

ik heb totaal geen zin om naar het veld te gaan , maar ga toch maar ff heen omdat ik wil weten hoe mijn pilonracers op 4s vliegen .

ben om 13;00u op das velt .
ff wat lipo's leegknallen en dan vlug weer terug met die koude rotwind :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back