Ikke niet vrolijk. Wil ik net de auto starten, gaat het lampje voor problemen branden en wil de versnellingsbak (automaat) niets meer doen. :evil: Wordt dus 3x lopen tussen huis en sporthal. :?
moet ik je ophalen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ikke niet vrolijk. Wil ik net de auto starten, gaat het lampje voor problemen branden en wil de versnellingsbak (automaat) niets meer doen. :evil: Wordt dus 3x lopen tussen huis en sporthal. :?
ja een flink prijs versc hilmaar ik ben er hoor met een goed humuur
![]()
Ben met een nieuwe indoor bezig :
![]()
Er zijn beter forums om je fantasie te ventileren.Ben met een nieuwe indoor bezig :
Zo, lekker gefladderd indoor (op die kk-oost-europeanen na dan, dat blijft arrogant rotvolk :evil. Sumo deed het prima en heeft de eerste happen al uit het piep door een aanvaring met Nijssie. Sumo bleef lekker vliegen, Disc ging neer.
De Geebee deed het ook prima. Tot de aanvaring met Vinni. Was nog geen ramp maar die gast prakte gewoon later vertikaal zijn vlieger in/op de Geebee. Echt zo jammer als je alleen zo kan winnen. :?
En de Zeicral, tsja die doed het gewoon lekker.
![]()
Microsoft Exchange Server 2010. Onbeperkt (nou ja, afhankelijk van licenties) aantal accounts, push mail met real-time synchronisatie, plug-in anti-spam en anti-virus, Kost wat, maar wel erg relaxt.Even off-topic. Ik zit een beetje te pielen met het sychroniseren van 3 agenda's. Outlook, mijn Android Galaxy en de Windows HTC van mijn wife. Op zich werkt het nu wel redelijk in outlook maar ik heb het idee dat het beter kan. Ook gebruik ik Google Calander.
Wie heeft er optie's van wat er beter werkt?
Ben met een nieuwe indoor bezig :
![]()
Iemand hier interesse in een echte kist?
Mooi!!! Heb er al een staan, maar mooi!!!
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
net iets te groot voor mijn auto![]()
Microsoft Exchange Server 2010. Onbeperkt (nou ja, afhankelijk van licenties) aantal accounts, push mail met real-time synchronisatie, plug-in anti-spam en anti-virus, Kost wat, maar wel erg relaxt.En anders... Als het werkt ben je mazzel, anders wordt het een drama. :? :teacher:
ik wil film zien ik wil film zien ik wil film zien ik wil film zien ik wil film zien ik wil film zien ik wil film zien ik wil film zienook de uitspraken er op hoop ik
![]()