Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist de Extra die ik van Edwin gekocht heb opgezocht (stond al prominent aanwezig te zijn op mijn zoldertje :yes: ).

DA50 erin gehangen. Net iets uit het midden, dus nog even wat gaten bij boren in het motorspant tot het netjes zit. Dan nieuw motorschot maken (deze is vol met gaten), de motor moet sowieso een stukje naar voren dus dat komt mooi uit :hammer:

Her en der wat servo's vandaan sprokkelen. Moet er nog 2 hebben voor de ailerons en dan snel maar afbouwen die kist. Wil vlieeeeeeegen.

Heeft wat voeten in de aarde gehad, maar midden positie is bepaald. Valt op zich mee met de gaten. Later deze week even een nieuw spant zagen en er tegenop lijmen. Nu slapen...

Foto, anders niet gebeurd enzo..

425805_366041650074287_100000053647752_1507962_2027911033_n.jpg

Voor het mooie zou ie nog net iets meer omhoog mogen.. Maare doei! :bye:. Dat doe ik wel bij een volgende kist. Deze moet vliegen..

Heeft wat voeten in de aarde gehad, maar midden positie is bepaald. Valt op zich mee met de gaten. Later deze week even een nieuw spant zagen en er tegenop lijmen. Nu slapen...

Voor het mooie zou ie nog net iets meer omhoog mogen.. Maare doei! :bye:. Dat doe ik wel bij een volgende kist. Deze moet vliegen..

goeie morgen

ziet er goed uit robert
welke servos ga je gebruiken?
wordt een mooie zomer met veel groten vliegtuigen
heb er zin aan

Gaaf Robert!!!!
Ik hoop dat je er vee plezier van hebt!
Mooi dat hij een goede bestemming heeft gevonden :yes:

Ik hoorde net van één van de rayonhoofden dat het ijs nog niet dik genoeg is, zelfs als het nog flink door blijft vriezen. Hij heeft zelf gekeken. :yes:

Der%20Webmeister%20-ijsmeester.jpg

ziet er goed uit robert
welke servos ga je gebruiken?
wordt een mooie zomer met veel groten vliegtuigen
heb er zin aan

Thnx!

Ik ga de Hitec HS-5985MG's gebruiken. Heb er nog 3 liggen, die gaan op staart en hoogteroer. Voor de ailerons moet ik even zien wat ik ga kopen. Ik heb daar in iedergeval niets voor liggen momenteel.

Misschien eens op het "gevraagd" forum een oproepje plaatsen.

Had die ook in de yak en werken perfect
Alleen op de rudder zal hij moeite hebben bij meskant vliegen
Voor de rest werken ze goed en die 13 kg is genoeg al beweren veelen anders
Ben benieuwd vindt t wel een mooie kist

Had die ook in de yak en werken perfect
Alleen op de rudder zal hij moeite hebben bij meskant vliegen
Voor de rest werken ze goed en die 13 kg is genoeg al beweren veelen anders
Ben benieuwd vindt t wel een mooie kist

Vind het ook een supergave kist. Ga hem ook zeer zeker vliegen. Misschien, als blijkt dat 1 servo op rudder te weinig is, ik er 1 bij plaats. Eerst zien, dan geloven is nu mijn motto. Oh en vliegen offcourse.

Heb wel zin in het nieuwe veld. Probeer voor het nieuwe seizoen de Piper Pawnee klaar te hebben, de Pipercub is al bijna klaar (alsin, die wordt nu voorzien van mooie gele folie), de P51B ex Junkie gaan we vliegen en deze Lembeck Extra 330L. Oh.. en niet te vergeten de Tigermoth natuuuuuuurlijk.
Zodra het een beetje lekker weer is weer en het veld begaanbaar, wil die graag als eerste mee gaan nemen weer..

Tja, voldoende vliegtuigen. 2012 wordt een jaar van meer vliegen en minder verkopen ;)

Vind het ook een supergave kist. Ga hem ook zeer zeker vliegen. Misschien, als blijkt dat 1 servo op rudder te weinig is, ik er 1 bij plaats. Eerst zien, dan geloven is nu mijn motto. Oh en vliegen offcourse.

Heb wel zin in het nieuwe veld. Probeer voor het nieuwe seizoen de Piper Pawnee klaar te hebben, de Pipercub is al bijna klaar (alsin, die wordt nu voorzien van mooie gele folie), de P51B ex Junkie gaan we vliegen en deze Lembeck Extra 330L. Oh.. en niet te vergeten de Tigermoth natuuuuuuurlijk.
Zodra het een beetje lekker weer is weer en het veld begaanbaar, wil die graag als eerste mee gaan nemen weer..

Tja, voldoende vliegtuigen. 2012 wordt een jaar van meer vliegen en minder verkopen ;)

ze gebruiken ook wel de hitec 805 bb voor de rudder is erg goedkoop
en werkt goed kost maar 40,00 euro
is alleen een slag groter
zou zelf nog 1 HS-5985MG bij kopen en die op de allerons doen en hoogteroer
en dan de hitec 805bb op rudder
dan heb je een snel setje en kan je goed vliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back