PH-ILS
Forum veteraan
als het moet om half zeven![]()
Mooi, ik zie net dat ik het gebouw moet openen. 18.50 uur bij de rotonde/bushalte?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als het moet om half zeven![]()
Mooi, ik zie net dat ik het gebouw moet openen. 18.50 uur bij de rotonde/bushalte?![]()
bel maar als je weggaat van huis
IJs? Welk ijs? Het is één nachtje vorst en in Friesland zijn ze compleet van het padje af en zetten ze de gamelen al stil. Echt, hoeveel ADHD moet je hebben? :? Het slootwater is nog zo'n 8-10°C. Om bij stilstaand zoet water de eerste halve meter acceptabel koud te krijgen, duurt het al een paar dagen voordat ijsvorming echt goed tot stand komt. De kans dat er in de nog 9 resterende dagen winter zo'n 6cm ijs minimaal komt is nihil. Omdat het best lekker waait, duurt het aanvriezen alleen maar langer. Kortom, volgende week hebben we 2cm ijs en dat was het dan. IJsbaan dan maar?Al gevraagd om mijn schaatsen te laten slijpen, heb wel zin om weer eens lekker los te gaan op het ijs![]()
Het slootwater is nog zo'n 8-10°C![]()
*iets met een grote auto* :?heb je het koppie erin gehangen om ff te meten...??![]()
Zie je dat ene groene lijntje omhoog? Dat is het werkelijke weer. Uiteraard geloven ze daar totaal niet in. Typisch het KNMI. :? 60 Miljoen subsidie per jaar en slechter presteren dan de Enhuizer Almanak van €6,96. De Deventer Almanak is nog veel betrouwbaarder. :teacher: :rolling:Vooruitzicht verwachting en weersvoorspelling voor regen wind temperatuur sneeuwhoogte en ijsdikte
volgens deze gaat het nog best snel, ik zeg: schaatsen dit weekend!![]()
WTFBBQ zijn doods octaven elegante? 8O En als het hoef is? :? :lol: Koude vingers zeker?Het is bitter koud. Waar ik wel warm van wordt is dat ik net mijn nieuwe doods octaven elegante besteld heb. Als het hoef is wordt hij snel geleverd, want hij was op voorraad.
Zo, nu weer verder vliegen in de vrieskou.