Ik bel morgen Ragger dan kan hij vast wel wat regelen in de Walvis. Wie wil er allemaal in de Walvis indoorvliegen?
zeker alleen ht ers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik bel morgen Ragger dan kan hij vast wel wat regelen in de Walvis. Wie wil er allemaal in de Walvis indoorvliegen?
Tuurlijk niet. :nooo: Dat is ook niet zo bij de hal in Wormer. Als je zin hebt om te raggen dan kan dat. Aanrader voor het behoud van je vlieger in het in ieder geval niet.zeker alleen ht ers
Tuurlijk niet. :nooo: Dat is ook niet zo bij de hal in Wormer. Als je zin hebt om te raggen dan kan dat. Aanrader voor het behoud van je vlieger in het in ieder geval niet.![]()
Tuurlijk niet. :nooo: Dat is ook niet zo bij de hal in Wormer. Als je zin hebt om te raggen dan kan dat. Aanrader voor het behoud van je vlieger in het in ieder geval niet.![]()
De hal in Wormer is alleen voor mensen die zeggen dat ze gaar zijn (of lid zijn van de Viva) :rolling:
![]()
Ikke ook Walvis... Joop jij ook![]()
Tja, als je van die zielige mensen hebt die liever wedstrijdjes vliegen.. tja, dan kun je beter uit de buurt van de wormerhal blijven :rainbow1:![]()
![]()
geniet al naar de maandag kunnen we weer lekker werken en daar na komt de dinsdag kunnen we weerf lekker ............................. knutselen hahahahahaha
@ phils rij je mee dinsdag VRIEND![]()
das jammerDinsdag werkt moeders de vrouw weer :cry: geen club dus voor mij :rainbow1:
Door in Hoevelaken te gaan wonen?:xmas:
Maar ik ben er wel altijd bij! Al is het een uurtje rijden![]()
zeker alleen ht ers