Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de clubsong komt ook voorbij

En nu kap ik ermee, truste :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif
poptartFINALTINY.gif

Altijd lastig als je als cover band alleen de beschikking hebt over een gitaar. Je moter toch wat... :? 8O :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor, ik word een beetje moe van dat manisch depressieve gezeik. Post dan gewoon niets op ga op het Viva-forum gaar lopen doen. Ga op FOK of GS lekker je ongelijk te halen tussen andere welles-nietes sukkels. En hou het op het forum gewoon over dingen die betrekking hebben op de hobby en niet over je psychologische problemen en het feit dat je geen beslissingen kunt nemen. Ben er nu echt een beetje klaar mee. :yes: Eén nuttige vraag gaat ten onder in 20 pagina's onzin. Geen toegevoegde waarde meer dus. Abo op draadje dan ook opgezegd. :bye:

Dat andere draadje is toch om te posten dat je gaar bent? Dat lees ik niet meer. Hoef ik ook niet dubbel te posten. ;)

hmmm, leuk om te lezen dat ik in dit draadje word afgezeken , gaar ben ,en besluiteloos ben , en dan ook nog door mijn zogenaamde maatjes :-?
ik dacht dat jullie mij wel aardig vonden .

betreft besluiteloos , dat wasnt me , werd ik zelf ook moe van .
en gaarheid ; dat is een ander woord voor voldaan moe zijn na een werkdag , niets mis mee lijkt me en meer bedoeld als grap .

maar ik zal jullie niet meer lastig vallen , op het andere draadje ook al gemeld dat ik gaar word van dat gekwebbel ,en er ff mee stop , want ik begin mij zelf ook af te vragen waar ik mee bezig ben en wat ik nog op een forum te zoeken heb .

ben daar blijkbaar niet geschikt voor , net als lid zijn van een club .

dus bij deze stop ik ook met het forum van zowel dit draadje als het andere draadje , bene there done that , iedereen meteen blij ook .

lekker wat meer tijd in das gezin stoppen ipv ergenissen op een forum .

wat betreft vliegen en of rijden , afspreken gaat prima via sms of telefoon , heel direct en duidelijk , geen nonsens en gelul eromheen .

ik zie jullie wel weer ergens op het veld of ht , of whatever .

veel geluk en de mzzl

junkies last posting , heeft toch wel iets unieks eigenlijk .

grtz marcel

Ik heb even contact opgenomen met Ragger, en ik bel morgen even met de Wallevis om de beschikbare data na te vragen daar. Morgen weer een update.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back