Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nou sinds ongeveer een jaar op dit forum, maar idd; al snel nadat ik op het forum kwam sloeg de sfeer om:confused:
AHA,we hebben de boosdoener gevonden;).
Welnee dat zijn van die periodes,doet me denken aan de reclame over de ouders langs de lijn,(he hoe was jou week)

@Sleur: Ben je volgende keer ook bij de indoor bash aanwezig? Was weer reuze gezellig vanavond. Wordt weer 3 weken plakken en dan weer vlieeeeeeeeeeegen :)
Als het niet in een weekend valt waarop ik de volgende dag wedstrijden heb, zeker wel. :yes: Maar met het autorijden erbij heb ik weinig vrije weekenden en zullen er veel zijn waarbij ik zaterdag overdag al naar de locatie ben om de baan te verkennen, hotelletje pak om te overnachten en de volgende dag lekker fris en fruitig aan de start sta. :D Tsja, dat autorijden wordt voor mij wel weer serieuze poep. :yes: 8)

3 x 2 minuten en 3 x stress ;)
Stress? Niet voor mij. Ging gewoon ruk vandaag. Te weinig getraind en nonchalant. Dan krijg je dus slechts een 6e plaats. Zelfs PH-ILS was beter. :? :( Maar het eten was wel weer lekker en de hele dag was het enorm gezellig (zoals altijd, en jij weet hoe gezelli het is en dat er echt niet zo officieel gedaan wordt).

Uitslag NK F3P Markelo

A-programma: Niels 3e plaats
B-programma: Erik 1e plaats
B-programma: Jasper 3e plaats
C-programma: Phil 5e plaats
C-programma: Sleur 5e plaats

Moet er bij opmerken dat het B-programma maar 3 mensen vlogen, dus ben gewoon laatste geworden, maar toch een prijs. Was niet echt leuk en ik vloog dit keer ook slecht. (prutser die ik ben)

Eigenlijk vloog iedereen slecht vandaag. We waren allemaal niet op ons best. Misschien kwam het door de tochtige hal of de stomme blauwe kleur op de vloer....ik weet het niet.

Verder toch een lekker dagje gehad en heeeeeelllllll veel gelachen. en dat is het alle belangrijkste van de dag.

Nu lekker bank hangen en maffen. Morgen weer een druke dag. Volgende wedstrijd is en Zevenbergen op zondag 28 februari, dus we hebben nog even.

Filmpjes volgen laterrrrrrr

Ik bel morgen Ragger dan kan hij vast wel wat regelen in de Walvis. Wie wil er allemaal in de Walvis indoorvliegen?

Erik is op dreef :thumbsup:

Dankuwel!
Ook niet zo lekker gevlogen vandaag, weinig getrained met de feestdagen, vol oliebollen en drank enzo.. Maar echt slecht was het toch niet wat de ACH liet zien, gewoon wat minder dan normaal. Was wel weer erg gezellig. Ik wil ook wel effe de Walvis slopen. Euhh, ik bedoel dus een piepvlieger (disc) slopen in de Walvis.
m.v.g. Erik

Dankuwel!
Ook niet zo lekker gevlogen vandaag, weinig getrained met de feestdagen, vol oliebollen en drank enzo.. Maar echt slecht was het toch niet wat de ACH liet zien, gewoon wat minder dan normaal. Was wel weer erg gezellig. Ik wil ook wel effe de Walvis slopen. Euhh, ik bedoel dus een piepvlieger (disc) slopen in de Walvis.
m.v.g. Erik

2+1 maakt 3, knaller erbij is al 4.. Gaat lekker :)

Deze mensen willen tot nu toe wel meedoen met de Walvis

Kris
Ed
Junkie
Sleur
Erik
Spikkel
Knaller

Wie ook mee wil doen kopieer het lijstje van namen en zet je naam erbij.

Voor 12 februari staat ook het discovliegen in Egmond op de agenda. Dus even opletten met plannen (vraag even na bij het bestuur/evenementencommissie).

op de terug weg uit Duitsland verse vliegert ophalen....:Dmotor van de Leki erop en knallen maar weer! (verder zit alles er al in)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back