Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat ik geen zoon heb
wanneer je weet dat het voor 99% een kwestie van goede timing is en weten hoe je je sticks moet draaien.
Ken je je heli goed en is deze technisch goed genoeg in staat dit soort geweld te weerstaan, dan is het eigenlijk helemaal niet zo extreem (moeilijk).
Misschien ook niet. Je wilt ongetwijfeld niet weten hoeveel heli's deze jongen in z'n leerdagen kapot gevlogen heeft, op rekening van z'n ouders.
+1Tja een kwestie van timing en een beetje dom met de sticks roeren... Die opmerking slaat
natuurlijk nergens op.![]()
Bij welk merk hoort een 6HV
Misschien ook niet. Je wilt ongetwijfeld niet weten hoeveel heli's deze jongen in z'n leerdagen kapot gevlogen heeft, op rekening van z'n ouders.
Nog even los van z'n talent en de mogelijkheid tot het vliegen met een simulator en het feit dat jonge mensen natuurlijk sneller leren, denk ik niet dat deze jongen nooit gecrasht is.
Persoonlijk kan mij het 3D vliegen ook niet zo bekoren. Het ziet er daarnaast meestal veel beter uit wanneer het beheerst en rustig gedaan wordt, in de plaats van zo snel dat je er geen wijs meer uit kunt worden als toeschouwer.
Bepaalde vliegfiguren noem ik daarbij ook geen heli vliegen meer. Het is zelfs de vraag of de figuren opzich wel zo'n prestatie zijn, wanneer je weet dat het voor 99% een kwestie van goede timing is en weten hoe je je sticks moet draaien.
Ken je je heli goed en is deze technisch goed genoeg in staat dit soort geweld te weerstaan, dan is het eigenlijk helemaal niet zo extreem (moeilijk).
Daarbij wil ik overigens absoluut niet beweren dat ik beter 3D kan vliegen dan deze gast ofzo. Ik vlieg namelijk eigenlijk nooit hardcore 3D.
haha je bent duidelijk geen 3d vlieger, anders had je wel begrepen hoe verschrikkelijk moeilijk het is en dat het geen kwestie van timing is en maar met de stick roeren.
sticks roeren kom je niet ver mee, je moet de heli tijdens het hele figuur totaal onder controle hebben en de heli door het figuur heen sturen.
daar komt echt veel meer bij kijken dan je denkt. je moet het zien voelen en denken anders gaat het nooit lukken.
respect voor deze natuur talenten, hun vliegen nu al op een niveau wat de meeste nooit zullen bereiken hoeveel ze ook oefenen.
Wat voor F3C machine vlieg jij eigenlijk.![]()
Ik ben inderdaad geen echte 3D vlieger, maar ik kan bepaalde figuren weldegelijk vliegen. Ik doe het echter zelden.
Het is naar mijn idee weldegelijk een kwestie van goede timing, weten welke stick bewegingen je simultaan moet maken en daarbij ook het goed kennen van je heli.
Dat zei ik eerder ook al en is echt niets overdreven.
De heli's van mij voldoen vast aan de F3C klasse aangezien dat vooral een bovengrens betreft, maar zelfs al deden ze dat niet, dan betekent dat nog niet dat er geen 3D mee gevlogen kan worden ofzo.
Dus... :sleepy:
Als piloot moet ik wel zeggen dat ik val in de categorie 'mooi en rustig weer' vliegenier, dus als piloot voldoe ik dan weer niet echt aan de kwalificatie om onder alle weersomstandigheden te kunnen vliegen.
Maar dat interesseert mij natuurlijk helemaal niets. Mij gaat het om de fun en ik prefereer schaal vliegen.