En is tot op de dag van vandaag nog steeds onbeantwoord...Maar mijn tegelijkertijd met bovenstaande gestelde vraag over hoe het zat met levensduur op 20:1 smering is tot nog toe onbeantwoord...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En is tot op de dag van vandaag nog steeds onbeantwoord...Maar mijn tegelijkertijd met bovenstaande gestelde vraag over hoe het zat met levensduur op 20:1 smering is tot nog toe onbeantwoord...
Het is serieus rustig in de heli hoek...
is het werkelijk zo rustig in heli land?
of zijn de helivliegers gewoon in winterslaap![]()
Ik vlieg nog vrij regelmatig heli maar het is inderdaad hier veel stiller.. we missen Uwe.. of hoe noemde hij weer![]()
Heli-Uwe, Uwe Dietzel...
Volgens mij helemaal niet meer...en die vliegt ook zeer weinig vanwege gezondheid problemen,
Haha, dat was dit project eigenlijk toch onbedoeld ook al geworden?maar dat wordt zeker een meer-jaren plan…
Haha, dat was dit project eigenlijk toch onbedoeld ook al geworden?![]()
Look on the bright side: de onderdelen DIE je nu hebt zien er wel pico bello uit!Helaas heb ik zelf geen draai- of freesbank, dus ben ik afhankelijk van anderen, anders waren sommige onderdelen al veel eerder klaar geweest.
Ik zou toch minimaal de krukas lagers vervangen als het zo lang heeft stilgestaan...Twee weken geleden voor het eerst sinds jaren weer verstookte nitro mogen snuiven bij de korte benchtest van 't motortje na 9 jaar stilstaan
Thanks. In eerste instantie maar eens wat roest uit de vingers vliegen met m'n flybar mini titans. Een gewone V2 uitvoering en een V1 in de cobra schaalromp. Mocht dat voorspoedig gaan, dan staat er een trex 700 op de plank met 0 vlieguren omdat de hobby destijds eerder is weggezakt dan dat ik met die motivatie-booster het veld op durfde.Welcome back, wat ga je vliegen?