Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

10377251_1438494753075929_3351539862640542312_n.jpg

Gezinsuitbreiding op komst!! Hij (zij?) laat het hoofdje al zien!!! Bevalling wordt verwacht medio dinsdag, maar het is ikea-style, dus de schroevendraaier en het plakband ligt al gereed!

Kleine pretbederver, bij het depanneren van de T600E moest de one-way eruit en op het laatste ging hij toch wat scheef. Iets harder moeten slaan waarbij de flens toch beschadigd/krom is helaas...even wachten op een nieuwe dus, vanwege de gebroken week en het weekendje ouders voor de boeg zal het helaas pas voor na het weekend zijn :(

Verkoop corner

In het verkoop hoekje bij MBF
lees je vaak een heel stukje,
en bij de 25ste up staat dan he he verkocht.

Men kan de advertentie ook boven anders benoemen
b.v. van te koop naar verkocht of gereserveerd,
of men kan de advertentie ook verwijderen.

Bedankt,
Heli-Uwe

In het verkoop hoekje bij MBF
lees je vaak een heel stukje,
en bij de 25ste up staat dan he he verkocht.

Men kan de advertentie ook boven anders benoemen
b.v. van te koop naar verkocht of gereserveerd,
of men kan de advertentie ook verwijderen.

Bedankt,
Heli-Uwe

Zo beter Uwe :teacher:

Mvg. Freddie

Jep, bij een bedrijf dat niet zozeer tentfeesten doet, maar meer de nettere projecten voor leuke klanten.

Het blijft een mooie branche, zelf heb ik op een gegeven moment de overstap van verhuur naar verkoop gemaakt. Dat scheelde flink in de onregelmatige tijden ;-)

Ik ben nu inmiddels grafisch vormgever (was een hobby waar ik m'n werk van gemaakt heb), maar heb nog steeds zo nu en dan wel eens spijt dat ik bij m'n vorige werkgever weg gegaan ben (Bazelmans AVR).

Nogmaals gefeliciteerd, geniet van je extra vakantie en alvast succes!

Zo beter Uwe :teacher:

Mvg. Freddie

ooohh, @Freddie1:,

dat was tegen niemand persoonlijk bedoelt,
alleen zat ik an een regendag te lezen ...
servos ..... up up up verkocht, mag dicht,
volgende ... mooie heli, xxx € of maak een bod ... up up up gereserveerd, up verkocht

Als een advertentie langer dan een maand loopt kan je geen aanpassingen meer doen aan de eerste post. Daarom kan je een advertentie niet op verkocht zetten.

Ik weet niet of ze dit inmiddels aangepast hebben maar een paar maanden geleden was dit nog zo.

helemaal officieel kunnen de advertenties ouder dan een x tijd weggehaald worden.
praktijk is, dat dit inderdaad eens in de x tijd is ;-)
iig, heel wat langer dan ergens is aangegeven. kwestie de laatste, oudste eruit halen.
Als een verkoper het alleen in de post meld, komen ze er dan vanzelf uit.

En users kunnen tegenwoordig hun eigen verkoopdraadje modden, dus ook wissen en opnieuw plaatsen als deze ouder wordt dan zoveel tijd. Wordt natuurlijk wel gekeken of je dit niet handig gebruikt om de 48 uurs regel te omzeilen..

iig, dit is sinds de laatste wijziging van een tijd terug
zelf zit ik nooit in de verkoophoek om iets te verkopen, en aangezien ik mod ben kan ik niet ff testen wat een andere user daar kan ;-)
en geen zin om andermans account daarvoor te gebruiken. lui, ik weet het :mrgreen:

dat was duidelijk, bedankt voor de info,

..en @Student:,
idd kan je een adverdentie weghalen en nieuw platsen,
om de 48 uren te omgaan,
ik denk dat niemand dat zo door heeft,
ik heb het gebrobeert, gaat,
maar de advertentie dan weggehaald !!

eer zijn altijd wegen om een regel te omzijlen ...
maar dat zou niet de bedoeling zijn,
en twee keer niet bij een MoDeLbOuWfOrUm

Groet
Uwe

Als een gebruiker een advertentie verwijdert, blijft hij voor mij (ons) zichtbaar in de lijst.
Dus zodoende zijn dergelijke dingen vrij vlot te zien.
de andere gebruikers zien hem niet, dus is hij dan weg.

Het is ook niet geheel de bedoeling dat iedereen continu nieuwe advertenties aanmaakt in plaats van gewoon te uppen.
Maar voorlopig gaat het best goed met de nieuwe regels.
Af en toe iemand die moppert dat hij niet kan reageren op een advertentie. en af en toe nog de 48 uurs overtreder.

Maar nu is dat gelukkig af en toe.
erg prettig. mailbox is opeens een stuk rustiger ;-)

Voor mij is het ook goed zo @Student:

vroeger was het wel leuk,
als je even een vraagje op een advertentie kun posten,
en voor iedereen zichtbaar een antwoord krijgt,
maar als dan misbruik mee gedaan word, jammer dan ..

Groet
Uwe

paypal had mijn verkeerde adres nog.. 3 orders bij hk lopen met verkeerde shipping address. na een mailtje naar customer support over 1 order kreeg ik binnen een half uur bericht dat ze meteen de andere orders die ik had staan ook gewijzigd hebben naar mijn goede adres.. dat is wel het vermelden waard!!

+1 hobbyking

lol

dus eigenlijk kom je er achter dat een aziatisch bedrijf een keer iets doet wat als logisch beschouwt kan worden...
En je vind dat het vermelden waard :mrgreen:

Geeft eigenlijk wel aan dat we tegenwoordig vrij weinig van een webshop verwachten :mrgreen:

nou ja, ik heb wel eens mails naar webshops verstuurd met productvragen, en ik denk dat ik 7 van de 10 mails niet beantwoord heb gekregen.

Stukje service lijkt het me.

Vandaag is er een fly-in in bij RMF te Dalfsen. Helaas veel regen en het veld staat nu deels onder water. Hopelijk wordt het vanmiddag droog en kunnen we toch nog even vliegen. Even afwachten wat het weer doet maar het lijkt beter te worden :thumbsup:

Ben er vorig jaar geweest Joop en heb er een leuke middag gehad:thumbsup:
Jammer dat het weer de afgelopen week niet heeft willen meewerken voor jullie.
Maar inderdaad het zou vanmiddag moeten opknappen.
Veel plezier vanmiddag.

mvg. Freddie

Back