Heb nieuwe besteld... Zoals je ziet staart eraf na een verkeerde landing.. pff kost me weer een 17.000 euro..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb nieuwe besteld... Zoals je ziet staart eraf na een verkeerde landing.. pff kost me weer een 17.000 euro..
mooi he zo'n heli transporter ..... niemand verteld die jongens ook dat zo'n ding ook kan vliegen om ergens te komen![]()
Ik had een dfc kop op m'n 450 sport en 't voornaamste voordeel vond ik dat ie minder geld kostte. Verder: het ziet er anders uit ivm lagere rotorkop, minder linkjes/onderdelen natuurlijk en het minimale toerental is hoger dan het reguliere type vanwege de demping. Mogelijk geeft het bij een crash meer kans op schade aan je servo's.Wie kan mij in aap - noot - mies taal uitleggen wat voor verschil (en of ik verschil) ik ga merken tussen een DFC head of reguliere FBL head als ik gewoon vlieg (dus geen dubbele rietbergers etc.). [..]
mijn dag kan niet meer stuk ..
vandaag gehoord dat ik aangenomen ben voor een nieuwe job, erg veel zin in.
Juli en augustus lekker 2 maand vakantie, en dan beginnen aan de nieuwe baan.![]()
mijn dag kan niet meer stuk ..
vandaag gehoord dat ik aangenomen ben voor een nieuwe job, erg veel zin in.
Juli en augustus lekker 2 maand vakantie, en dan beginnen aan de nieuwe baan.![]()