Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Vandaag weer gewerkt aan de lipo verwarmingskoffer. Het framewerk is nu gereed en moet nog voorzien worden van een laag verf. Daarna kan ik beginnen met het opbouwen van de componenten. Ik ben tot op heden best tevreden met het resultaat ;-)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Na maanden niet vliegen vanmorgen dan weer gevlogen. Behalve de Blade 300X is de rest op zolder opgeborgen en lipo's in storage. Denk toch niet dat ik de komende tijd veel richting het grote veld zal gaan. Dus hier om de hoek met de 300X weer gevlogen. Dat verleer je dus niet na een paar maanden niks doen.. Ging lekker. Mooi weer en windstil.

lekker chow,
Het is inderdaad prachtig vliegweer, jammer dat ik dit weekend veel moet werken.
ik vlieg ook wel vaak op het veldje voor m'n deur, kan je niet heel veel doen.

Maar gewoon even lekker hooveren en een beetje vliegen is ook al prima om even tussen door te doen.

nee dat snap ik, maar dat lukt hier niet i.v.m. bomen en kids.

morgenochtend nog wel even naar een ander veldje om voor 't werk toch nog even wat lipo's leeg te vliegen met de mcp.

Vandaag de stekkers op de nieuwe accu's gemonteerd en hopelijk is het morgen een beetje lekker vliegweer. Het is door drukte op het werk alweer veel te lang geleden dat ik een zaterdag gevlogen heb.

Droog en wat zon , wind 15 km/h, temp. 12 graden eendelijk vrij:

optimaal om zelfs 60 minuten met de Trainer te kunnen vliegen,
het was genieten na een pauze van 3 weken,
maar het ging nog goed, ha ha

groetjes van Uwe

Hoi Bert,

de afgelopen 3 weken hier ook een wissel
tussen regen en werken,
buiten vliegen was niet mogelijk.

hopelijk kan je ook vliegen als je weer aan land bent !

Groet, Uwe

Dat is inderdaad een strakke 3D heli Freddie ;-) heb je al geprobeerd om ligt 3D te vliegen? Ben wel benieuwd hoe dat bevalt namelijk. Twee vliegen in 1 klap..... Schaal en toch 3D haha

Mannen bedankt voor jullie reacties :thumbsup:

3D gaat hem niet worden Joop, althans niet met deze heli.
Ik heb deze heli gekocht om te kijken of het vliegen met een schaalheli iets voor mij is. Blijkt nu dat dat niet het geval is, dan haal ik de romp er af en heb ik een Logo 600SE :) De onderdelen om hem terug te bouwen heb ik er nieuw in de doos bij gekregen.
Maar zo als ik het nu kan bekijken naar 3 vluchten, kan dit wel eens helemaal mijn ding worden.
Vind het een super vliegbeeld geven met zo'n romp er om heen.
Heb ook al eens stiekem zitten kijken naar een 5 blads kop :), maar goed dat is misschien iets voor volgend jaar.
Nu maar eerst het vlieg gedraag van de heli goed leren kennen, en dan volop geniet van het vliegen met deze heli.

mvg. Freddie

Back