Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

goed bezig Uwe , ik was zondag even gaan vliegen met de Trex 500 maar was na 2 lipo's al weer thuis

handjes waren bijna blauw van de kou :(

nee niks voor mij dit weer brrrrrrr

Nick

het is ook hier heeeelemaal niks,

en als het maar wat droog is,
toch nog wind
en die 10 graden zijn wij nog niet gewent,

dus ook ik snel weer naar binnen

Groet, Uwe

Ik ga binnenkort mijn zendertent met verwarming uit de mottenballen halen. In ieder geval geen koude vingers voor mij 8-)

Maar eerst wil ik de lipo-verwarmer klaar hebben zodat ik mijn accu's een beetje spaar.

@Bert,
kijk eens bij hobbymaniac, die hebben ze sinds kort ook...
maar helaas geen spares... :(

Ah, OK.... nou ja, mischien had ik het ook wel verkeerd begrepen, maar ik meende bij live-hobby.de gezien te hebben dat ze gediscontinueerd waren.

Thanks anyway!

Groet, Bert

Hij had hem wel bijna! Maar helaas was de grond net iets sneller..... tikkie, ik heb je :-)

Wel zonde van die prachtige heli!

Geloof niet dat hij er wakker van ligt :D

Hmm??

en ook als het niet om geld gaat,
er is toch wat mis gegaan,
en dat blijft toch bij jou zelf !

.. ik denk, toch iets anders als een SIM crash,
heb je gezien, hoe hij zich verstopt achter de zender,
een reflex , ?

Groet, Uwe

Ik zelf veel gevlogen met de mCPX in de droge woonkamer

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach zo'n persoon heeft meerdere heli's klaarstaan mocht het misgaan en ik geloof echt niet dat het hem ook maar $1 kost om die logo weer in de lucht te krijgen. Lang leve de sponsoren. Maar dan heb je ook wat!

Het enige waar hij van zal balen is dat hij een vlucht verknalt heeft en zo punten verspeelt in de competitie.

Gewoon de manier van wedstrijdvliegen :-)

Het enige waar hij van zal balen is dat hij een vlucht verknalt heeft en zo punten verspeelt in de competitie.
zelfs dat niet eens, tenminste er waren 2 crashes tijdens 2 vluchten, 1 vlucht heeft hij over gedaan andere vlucht heeft hij afgemaakt met andere heli.
Bij de 3Dmasters of helimasters mocht je ook veel te makkelijk een vlucht over doen, enige reden zou technisch probleem mogen zijn. Stuurfout is je eigen fout.

zelfs dat niet eens, tenminste er waren 2 crashes tijdens 2 vluchten, 1 vlucht heeft hij over gedaan andere vlucht heeft hij afgemaakt met andere heli.
Bij de 3Dmasters of helimasters mocht je ook veel te makkelijk een vlucht over doen, enige reden zou technisch probleem mogen zijn. Stuurfout is je eigen fout.

Dat zijn wel een beetje vreemde wedstrijdregels ja....
Alsof je bij de formule een na een grindbak-actie verder mag rijden in je reservewagen...

Beetje een dooddoener voor het wedstrijd element lijkt mij....

Groet, Bert

sterker, je verliest niets met een crash..
Dus alsof ze de race stil leggen, en je reserve auto na de bocht op hetzelfde punt weer neerzetten..

beetje spatiebalk in de simulator effect

beetje spatiebalk in de simulator effect

Dan kunnen ze toch beter die wedstrijden op de SIM houden?

Heeft heel veel voordelen:
-Kan via internet, dus niemand meer reiskosten
-veel meer ruimte voor toeschouwers
-geen dure heli meer nodig dus iedereen kan meedoen
-het verschil tussen gesponsorde en privé-piloten wordt kleiner
-zelfs ik kan meedoen, want ik weet ook waar de spatiebalk zit.... :D

Groet, Bert

weet niet of je wel eens op de 3d masters of soortgelijken bent geweest?
Je mist nl wel een heel stuk spectakel..

In een simulator is een crash een stuk minder spectaculair :mrgreen:

Back