Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

+1
heb vandaag ook ''uit staan waaien'' :D
full

perfecte start van januari :D

Laatst bewerkt door een moderator:
De eerst half uur al weer op stick-time-konto 2013 met mijn

full

groetjes van Uwe en een gelukkig nieuwe 2013

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm ben ik toch blij met m'n stek op het industrie terrein. 99% van de tijd geen omstanders en al helemaal geen kleine kinderen! :rolleyes:

Ik ga morgen weer kijken op industriegebied. Maar is steeds vaker afgesloten. Wel jammer want geen omstanders. Ben niet zo goed in vliegen met kijkers erbij nog. Moet ik wel aan gaan wennen.

Ik heb geen probleem met kijkers, ook wel eens op opendagen gevlogen echter Ik vlieg op mijn wildvlieg stek niet als er jonge omstanders zijn, ben daar dan niet om te functioneren als oppas haha.

Ik krijg bibberduimpjes als mensen kijken. Is wel al minder erg als vorig jaar maar heb dat nog wel iets teveel.

Zit tussen de oren. Ik heb een paar keer met Tijn G. gevlogen (veel te weinig). En vooral de eerste keer een ramp :)

Zit tussen de oren.

Haha leuk onderwerp

Ik heb er ook behoorlijk last van,word al steeds minder maar toch die grote kijkers JE VOELT ZE KIJKEN in je rug
Laatst ook nog op een meeting geweest in Almere ik had er zoveel zin in om te vliegen maar daar tussen de echte pro's bbbrrrrrrr de knieen/handen hebben nog nooit zoveel getrild als toen,heb wel 2 vluchtjes heel laag gehooverd maar snel aan de grond gezet want ik had het niet onder controle die kijkers en zeker als er de pro's staan te kijken

Lekker op me clubje of achter op me eigen veld waar een ieder je in je waarde laat en gaat stukke beter en ja er zijn dan ook niet veel heli piloten daar dus dan gaat het allang goed

Maar idd het zit tussen je oren,maar gaat gelukkig wel stukke beter met kijkers om me heen.

Greetz,

Jeroen

Blijkbaar veel doen. Ik vlieg meestal alleen. Dat helpt niet. Maar straks gewoon weer afspreken met forumleden en dan gaat het vast steeds beter. In principe zijn die bibbers onzin. En dat weet je ook. Maar ze ontstaan toch gewoon.

Blijkbaar veel doen. Ik vlieg meestal alleen. Dat helpt niet. Maar straks gewoon weer afspreken met forumleden en dan gaat het vast steeds beter. In principe zijn die bibbers onzin. En dat weet je ook. Maar ze ontstaan toch gewoon.

Neem maar eens een penalty voor 80.000 man ;). Mijn eerste vluchten met de 550 bezorgde me trillende benen ipv vingers. Ook 1 x bij een club gevlogen met publiek (ook trillende benen). Nu nergens meer last van.

Hallo ik heb vandaag voor het eerst in weken ook weer gevlogen.
Wel regelmatig op phoenix bezig geweest.

Ik wilde graag de 450 testen met de nieuwe firmware van de 3gx 3.0.
Maar dat ging helaas niet door.
Ik had de owb vervangen ,
gewoon om te weten hoe het in mekaar zat. Maar was de r48 vergeten om de owb vast te zetten.:rolleyes:
Dat was jammer.

Oke nou gelukkig was de 130x wel up en running en daar lekker inverted mee geoefend voor een paar packs.:)
Gr wax

Hmm ben ik toch blij met m'n stek op het industrie terrein. 99% van de tijd geen omstanders en al helemaal geen kleine kinderen! :rolleyes:

Nou @Jonkje:

mijn regels voor veiligheid ken je al
en heb ik ook hier vaker geschreven:
bv. Niet vliegen als mensen in de buurt zijn
en een extra persoon die oppast als ik vlieg
(dat foto is 'n paar dagen oud
en vanwege der mensen word niet meer gevlogen aan deze dag!!!)

Dat kan ook natuurlijk,
:rolleyes:
maar soms is het ook leuk, als maar iemand komt en kijkt,
en / of geïnteresseerd is,
leuke praatjes soms,
kwam da een tegen, die 20 jaar geleden vliegtuigen vloog,
en nu weer voor de nieuwe techniek en elektronica geïnteresseerd is
;)
kan ook,
dat zijn die wildvliegers,
gr. Uwe

Net heerlijk gevlogen. Weinig wind. Zonnetje. Heb de Master CP meegenomen en mijn zoontje z'n eerste vlucht buiten met de MQX. Ging prima. Hij kan hem al redelijk op 1 plek houden. Moet even zenderkoortje zoeken en dan kan hij zelfstandig verder oefenen. Maar wel met koortje want ben als de dood dat hij de zender laat vallen :)

tja wilde vanmrgen ook ff lekker in het zonnetje vliegen had nog 1 lipootje dus snel de andere aan de lader.............valt na 10min de stroom in heel de straat uit omdat er een onverlaat aan het graven een kabel geraakt heeft............pffff nou ja beter 1 lipo als geen lipo en nu dat de stroom het weer doet is het weer ook gelijk weer k....

Ja, zonnetje is alweer weg helaas. Misschien morgen weer. Zoontje heeft nog vakantie dus kunnen we steeds even naar buiten als het weer het toelaat.

HEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRLLIIJJJK,

Zo vandaag de boel de boel gelaten hier thuis en naar het veld van de Vliegclub geweest,

Lekker 3 Lipo's met de Trex600ESP leeg gevlogen,en 5 tankjes met de Trex700N er door heen gestookt ppppfffftttt wat zuip zo'n ding zeg maaaaaarrr heerlijk genoten van het vliegen met de heli's
Stond een fris windje en vond het in de wind best fris(lees KOUD) maar de toploze handschoenen en Thermomuts brachten uitkomst.

Al met al een lekkere dag gevlogen en nu alles weer laden en kijken ofdat ik morgen weer naar het veld kan heb weer gelijk de smaak te pakken

Greetz,

Jeroen

Back