Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Stond een fris windje en vond het in de wind best fris(lees KOUD)
+1

was ook een moeilijkheidje bij 't schaal vliegen (erg intensief)
m'n handen waren op een moment te koud, om de sticks goed te voelen.
gevolg: na de landing zat er een mooie diepe afdruk van de sticks op m'n beide duimen...:rolleyes:
maar gewapend met m'n 450 Pro DFC ging het beter.(lees: veel meer ontspannen):)
handschoenen werken niet echt voor mij, dus na een paar lipo's met de DFC, toch weer huiswaarts.:???:

op naar het weekend :)

Vandaag ook heerlijk weer wat sticktime kunnen maken samen met mijn vliegmaatjes:banana:
Hopelijk gaat dat van de week nog een keer lukken.

mvg. Freddie

Gisteren op familliebezoek dus niet kunnen vliegen. Vandaag moest er weer gewerkt worden maar toch de heli in de auto gezet en na het werk een half tankje leeg gevlogen op het veld naast het bedrijf, soort privé vliegstrip :rolleyes:

Gelukkig zit ik nu op m'n IPad waarmee ik geen links kan kopiëren uit imageshack. Onding...

Dat kan prima met de ipad hoor :mrgreen:

Nou, kreeg net email. M'n Align is vertrokken uit Duitsland mijn kant op. Misschien is hij er voor het weekend.

Google maar even op "copy paste ipad".. Zo heb ik het ook uitgezocht. In Suriname heb ik alleen de ipad bij me en ik knip en plak me suf daar ;) Tís een weetje..

Feest, ligt aan imageshack... Ligt natuurlijk weer dwars met Apple... Had gewoon een galaxy tab met Android moeten nemen.. Nooit fan van Apple geweest en t word er zeker niet beter op, net als dat waardeloze Itunes. Weet nu weer waarom m'n ipod nooit meer gebruikt word haha :banana:

Foto uploaden vanaf de iPad naar imageshack is geen probleem, de link kopiëren weigert ie. Laat zich niet selecteren zoals in een gewone tekst.

Via Ipad lukte me altijd wel maar nu opeens niet meer. Dat ligt niet zozeer aan de Ipad natuurlijk maar aan Imageshack.. Ik had wel een workaround maar die werkt ook opeens niet meer :(

anazyge3.jpg

Ik werk zonder TAPA met mijn Apple I-Pad
kom ik goed met terecht,
.
vandaag en morgen staat werken op de lijst,
maar vrijdag zou vliegweer zijn en ik ben vrij,
.
zou dan de T Rex 600 n uitlaten met nieuwe lagers,
@Jeroen: .. die nitros zuipen echt veel.
.
groetjes van Heli-Uwe :wink:

Nee hoor. Zaterdags heb ik voetbal en zwemles met de kleine. Zondag gaan we meestal met z'n allen wandelen of fietsen. En dat is ook heilig hier. Doordeweeks is er tijd zat om met m'n hobby bezig te zijn.

Back