Maar ik begrijp dat je ook een profiel kunt kiezen. Sport of normaal of 3D en dan ondanks dat je dan achteraf wel DR op de rudder kunt zetten. Maar nu breng je me weer aan het twijfelen.
Ik heb nu namelijk "normal" en dat vliegt prima voor mij. Tís alleen de piro die ik te snel vind. De cyclics wil ik niks aan veranderen.
**Edit**
Even de manual erbij gepakt. Ik ga inderdaad de transmitter gebruiken. Moet ik even kijken wat dan aardige uitgangswaarden zijn om te beginnen qua DR en expo.
Klopt je "kan" de standaard profielen kiezen in de bx maar dan heeft bx de d/r en expo e.d. al voor je berekend
als je hem in transmitter mode insteld dan kan je natuurlijk de d/r en expo resp.op 100 zetten voor de Cyclics en dan alleen voor je rudder deze op 80/85 zetten met wat expo erbij nagelang wat je wilt natuurlijk hoe lagerr deze waarde hoe langzamer de piro snelheid is
zo kan je de hele bx naar eigen hand zetten zonder in de para menu te rommelen gewoon lekker makkelijk in je zender
S6
Jeroen
edit: d/r en expo ALLEEN in stellen in transmitter mode en niet in een vast profiel van de bx anders is het dubbel op!