Weet iemand, waarom in godsnaam Spinblades de irritante gewoonte heeft om de bladwortels een of twee mm dunner te maken dan de standaard ruimte tussen de bladhouders

Ik wordt daar een beetje flauw van, want ze leveren ook geen vulringen bij, en die heeft lang niet iedereen op voorraad ook....
Morgen dan maar van arren moede met de draaibank in de weer, maar ik vind het gewoon klote van de bok....
Net even mee gehooverd, en ik krijg de indruk dat (zonder ook maar één wijziging) de heli vrijwel exact hetzelfde draait, klimt en doet (mischien een heel licht hoger toerental vanwege de kortere bladen.
Helaas zijn deze bladen behoorlijk breed, en om eerlijk te zijn, ziet dat er qua uiterlijk maar heel matig uit....
Ik had assymetrische spinblades op de 450 die extreem smal zijn, zag er érg goed uit, maar dit is helaas toch andere koek....
Maar even afwachten hoe ze vliegen na goed afstellen, en als het niet de verbetering komt die ik gehoopt had, dan zijn er volgende week een setje nagenoeg nieuwe Spinblades op de markt, voah wènâgh....
Groet, Bert