Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Ontopic?
Sinds wanneer heeft dit topic een onderwerp:mrgreen:

Ik vertel dit, omdat er tegenwoordig nogal wat mensen zich verkijken op dingen die met grond te maken hebben.

En als het er zo lang ligt, doe je er geen fluit aan. Toen was men er niet zo scherp op.
Zelfs een proces verandert daar niets aan.

hehe ontopic ?? .. ja daar zit ook wat in ;)

ik kwam er vandaag ook achter dat m'n super cp voor geen meter vliegt als ik de zender nog op een Phoenix sim model heb staan waar een hele andere gyro instelling in staat.
En ik dacht dat ik 'm had gesloopt nadat ik een nieuw motortje had geplaatst.
uiteraard vloog ie na het juiste model select weer als een zonnetje :)

Eindelijk geen regen:

in totaal 9 lipos met de Blade 500X kunnen vliegen
en veel geoefend met de SIM (ook wat vliegtuigjes, leuk)

morgen weer wat centjes verdienen, phhhh

Groet, Uwe

hey Richard alweer een main gear van de belt cp
lees dit eens door Belt CP V2 Blade 400 main gear?

de gear van de blade 400 zou ook moeten passen en is blijkbaar van betere kwaliteit 

Helaas dat gaat niet passen, ben net terug :( had al nieuwe besteld , zodra die binnenkomt weer de belt even afstellen en de verkoop in en op zoek na een betere kwaliteits heli :)

Das een mooie heli :D en prijs valt ook mee !

Maaaar... ik wil een heli dan die ik zelf compleet in elkaar moet bouwen :) want zoiets lijkt me wel mooi om op te bouwen en ermee te vliegen , tis al veel van die rtf of bnf of arf , maar 1 vanuit niks opbouwen heb ik toch liever dat heeft toch een beetje meer trots wat ik dan erbij krijg:D haha

Tip: hoe het ook aankomt, altijd alles uit elkaar trekken en nakijken

Chinezen vergeten nog wel eens locktite, of doen er veels te veel in.
Een ringetje meer of minder maakt ze ook niet uit.

Ook 2e hands heli's moet je zo behandelen.
Enigste manier om het heel te houden...

Dan is het toch weer een bouwpakket!

Ach, ik heb laatst een gebruikte heli overgenomen. Die is helemaal uit elkaar gegaan. En daar heb ik echt met plezier aan gebouwd..... Alsof ik hem nieuw gekocht had.... gelukkig zonder de bizarre grote doos :thumbsup:

Deze week weer niks aan de MD 900 gedaan... Moet mijzelf volgende week toch echt gaan verplichten om de laatste schuurpuntjes af te maken. Wel de sleepkoppeling in de piper gezet, sleepkabel gemaakt dus dat is klaar. Dit weekend de gasendpoints van de turbine opnieuw in de ecu zetten, die staat nog niet lekker bij idle en bij volgas ging de rpm over de 120.000. Hoog zat aangezien de begrenzer niet veel later actief word. Daarna de boel uitbouwen voor inspectie :-)

Hmmmm..... volgens mij heb ik een aankoop van je gemist Merlijn ;-) Ik las ineens turbine en dacht "verhip".....

Maar je bent met de Jetcat lekker in de tuin aan het proefdraaien haha. Ben benieuwd naar je nieuwe aanschaf.

hoorde ik da TURBINE ??

zo heb ik dat ook gemist,

:rolleyes:

zou nu wel goed opletten, tot die met ??? de lucht in gaat,

groetjes, Uwe

mooie F15 @Jonkje :thumbsup:
kun je er ook de ''cobra'' mee doen??:rolleyes:

ben heel benieuwd naar de re-maiden :D

Al echt bijna 2 maanden niet meer gevlogen. Tijdje geleden begonnen met hardlopen en dat neemt vormen aan :) Voordeel is dat ik dat ook met wind en regen kan doen.
Nu eerst een week vakantie in Frankrijk en als ik terug ben ga ik weer langzaamaan wat aandacht geven aan de heli's. Soms is wat afstand nemen ook wel goed trouwens. De 500 wacht nog steeds op z'n maiden. Er zaten wat vibraties in met de goedkope blades. inmiddels zitten er goeie blades op en kan hij vliegen.

Back