je hebt ongelukken, en de kans daarop...
De kans op een ongeluk wordt groter als een dergelijke machine in handen is van een beginner.
Als de kwaliteit ook werkelijk ruk is, wordt die kans nog eens vele malen groter.
Een dergelijk apparaat in handen van een gevorderd persoon sluit al vele risico's uit.
die kan zien/voelen dat iets niet goed gaat, en goed handelen.
een probleem staat niet meteen gelijk aan een onbestuurbare heli. een gevorderde kan zoiets eerder een beetje gecontroleerd omlaag krijgen dan een beginner.
maar laat nu net die beginner doorgaans niets willen betalen voor een heli..
En bert, volgens mij zien we hier vaak zat berichten voorbij komen over afscheurende bladbouten in de staart, afscheurende tail cases etc.
volgens mij gebeurt er genoeg met die dingen. alleen zijn het doorgaans de kleinere machines, dus zal het eerder goed aflopen..
Vraag is wel, zou het bij een gevorderde vlieger ook tot een crash geleid hebben?
laten we eerst de reviews ff afwachten voor we alvast de heli met de grond gelijkmaken..
in ieder geval tot de eerste berichten van problemen binnenkomen ;-)
ik herinner me nog een topic over de kds innova serie dacht ik, wat ook nogal hoog opliep..
Terwijl het ding nu toch al een tijdje uit is, en ik nog geen bijzonderheden voorbij heb zien komen hier..
Bij de weg, veiligheidsmarge bij een heli is vaak 10 meter. Voor een klein apparaat wordt wel eens 10x de rotordiameter aangehouden.
De kans op een ongeluk wordt groter als een dergelijke machine in handen is van een beginner.
Als de kwaliteit ook werkelijk ruk is, wordt die kans nog eens vele malen groter.
Een dergelijk apparaat in handen van een gevorderd persoon sluit al vele risico's uit.
die kan zien/voelen dat iets niet goed gaat, en goed handelen.
een probleem staat niet meteen gelijk aan een onbestuurbare heli. een gevorderde kan zoiets eerder een beetje gecontroleerd omlaag krijgen dan een beginner.
maar laat nu net die beginner doorgaans niets willen betalen voor een heli..
En bert, volgens mij zien we hier vaak zat berichten voorbij komen over afscheurende bladbouten in de staart, afscheurende tail cases etc.
volgens mij gebeurt er genoeg met die dingen. alleen zijn het doorgaans de kleinere machines, dus zal het eerder goed aflopen..
Vraag is wel, zou het bij een gevorderde vlieger ook tot een crash geleid hebben?
laten we eerst de reviews ff afwachten voor we alvast de heli met de grond gelijkmaken..
in ieder geval tot de eerste berichten van problemen binnenkomen ;-)
ik herinner me nog een topic over de kds innova serie dacht ik, wat ook nogal hoog opliep..
Terwijl het ding nu toch al een tijdje uit is, en ik nog geen bijzonderheden voorbij heb zien komen hier..
Bij de weg, veiligheidsmarge bij een heli is vaak 10 meter. Voor een klein apparaat wordt wel eens 10x de rotordiameter aangehouden.