Nou, dan ben je in heel goed gezelschap, Theo. De meesten hier delen hun kennis namelijk ook gratis en voor niks. Daar is het een open forum voor.
En waar je foto's zijn? Begin je daar nu weer over te zeiken?
Ja, zeiken, een ander woord heb ik er niet voor. Je weet donders goed waar die gebleven zijn: in het digitale hiernamaals. a) door een hacker en b) door een crash.
Oh? Robert woont nog steeds in een simpele twee-onder-eenkapper in zijn woonplaats hoor.
Nog geen aankondiging van een dikke villa op de Franse Riviera gezien.
En de moderators rijden ook nog steeds niet in een dikke Ferrari.
Nee hoor, de foto's staan nog steeds ergens op fotobucket. Alleen de links die erheen verwijzen moeten aangepast worden........
Er is ook al door enkelen aangegeven dat dit leuk werk zou kunnen zijn voor een stagiair. Op die manier kan die ervaring opdoen en eventueel een scriptje schrijven om dat sneller te doen.
Het boeit mij niet hoe Robert woont en wat hij allemaal doet, alhoewel, via Facebook kom ik veel info tegen van hem, en dan vraag ik mij ook wel eens dingen af............
Maar aan de andere kant, ga eens kijken hoeveel mensen van de eerste 50 aanmelders waar wij toender tijd ook bij hoorden er nog steeds actief op dit forum aanwezig zijn. Wij beiden zijn denk ik de enigsten die daarvan actief zijn, alhoewel ik ook veel minder actief ben sinds enkele jaren. Veel bouwverslagen kom ik nu vaak tegen op Facebook of andere media.
Maar so be it, ik geef alleen maar mijn mening en als die jou niet bevalt is dat heel jammer, iedereen kan ermee doen wat hij of zij wil.