Omdat ik later het wapen boven de spiegel wil plaatsen (ik meen van Amsterdam) heb ik de verschansing boven het d-dek (de bovenste dus) wat breder moeten maken omdat het wapen net niet boven de spiegel paste omdat dat stukje net te smal was. Ik heb de verschansing daarom verbreed door aan beide kanten één mm toe te voegen, maakt het trouwens ook een aardig stukje steviger,
Bekijk bijlage 425380
Bekijk bijlage 425381
Door het verbreden van de verschansing ziet het geheel er wat beter uit vind ik en werd het plaatje boven de spiegel ook 2 mm breder, waardoor het wapen mooi past (is nog dry-fit, deze details komen pas later) tevens de spiegel voorzien van de omlijsting en de lat tussen wulf en hek heb ik ietsie breder gedaan omdat de berghouten niet perfect gelijk uitkwamen bij het achterschip en met een 4 mm lat had dit wat meer opgevallen. Het resultaat van mijn foute start met de 1e lat, dus ik moet er van maken wat er nog van te maken is
Bekijk bijlage 425382
Nu ga ik de stutten plaatsen aan de verschansing bij het c-dek, de poorten en hennegat in hek en wulf en het deurtje op de spiegel komen later aan bod...