Dat schot wordt zo dicht als een duikboot. Tot aan de helling.
Anders is het totaal klaar voor onderwater. Gesloten fire-wall met doorvoer voor stang en twee e-snoertjes.
Een van de laatste onderdelen die ik aanpak. Nu moet ik overal bij kunnen en doorzicht hebben.
Met de klep open kan het dan met enige power achteruit...
hoewel dat geen sport moet worden. Heb zeer veel power aan boord. 750 Watt zou je dat optimaliseren. Full power zullen de motoren denk ik 1,2 A gaan trekken per stuk.
Ik had 12 km/h berekend... maar of de rompvorm dat toelaat? Schaal is iets van 7 kmh.
Er kan nog een zuiniger reeks in, minder 0-last stroom... maar je kan het kostenverschil ook in accu's steken. Deze motoren kwamen van mijn plank, werkeloos liggend.
Speedschroeven en reductiekastjes planetair installeren doet wonderen...
Wordt er niets warm, of raakt overbelast... en draait op zeer hoog rendement.... maar niet iedereen durft er aan... men raakt er van in de war.
En reductiekasten raken jammerlijkuitgestorven, fabrikanten vallen weg en het aanbod verschraald thans ernstig... 'sign of the times'... een aantal op de kop kunnen tikken
en dat was het dan ook voor de EU.
In de spiegel komen 'zelflozers'... maar de ruimte is beperkt vooropening... of dat dan ook werkt? Maar wat blijft?...
Varen met beleid.
Siermodel en geen forensenboot
Roer is complex... en als het stuikt moet je het kunnen herstellen. Komen aan weerszijden uitneembare deksels. En de schakelaar... vraagt af en toe aandacht.
Zit allemaal in de pijplijn. In het koppetje is het klaar... als werkstuk nog niet.
Klepje is overigens een stuk zwaarlijviger geworden. Pas op met extra messing!
De bodemvlakken met rollers, die worden uitneembaar... hoger deel wordt volledig afgesloten met epoxyplaat. Licht en sterk genoeg, en makkelijk af te werken... is de verwachting.
Blijft een mooi weer model...