Ja dat is lang... hoewel geen koude winter, maar wel veel ruig weer...
En dan trek ik het niet meer.... ook niet met poolondergoed. Verder kwam dit absorberende model eens aanbod...
dat je dan volledig in beslag neemt. Een oude geest uit de fles.
Een vliegtuig bouw je sneller. Vraagt ook niet om die ragfijne details...
Maar vergis je niet... vliegen is verschrikkelijk leuk... alleen moet je
soms verlies incasseren... maar in 15 jaar niets echt hopeloos gesloopt...
Wel eens een schuimpje achteruit in de zandbak geparkeerd... zoiets heet speed-stall en ontstaat bij een
slecht ontwerp van een toestel... volgas in een snelle bocht... overtrek wat niet zou mogen... dan is het over en uit
En heb er wel eens een 50 cm de grond in gevlogen bij vlucht 6. Mozes wat was ik kwaad. Zender op bootjes geheugens.
Zo woest dat ik het model per scanner en tekenpakket gedigitaliseerd heb... en het over gebouwd heb...
en op heel veel punten verbeterd... en dát model heeft het volgehouden... dat is dan ook echt een beauty...
Maarrrr alleen voor de mooie zomerdagen...
En dan trek ik het niet meer.... ook niet met poolondergoed. Verder kwam dit absorberende model eens aanbod...
dat je dan volledig in beslag neemt. Een oude geest uit de fles.
Een vliegtuig bouw je sneller. Vraagt ook niet om die ragfijne details...
Maar vergis je niet... vliegen is verschrikkelijk leuk... alleen moet je
soms verlies incasseren... maar in 15 jaar niets echt hopeloos gesloopt...
Wel eens een schuimpje achteruit in de zandbak geparkeerd... zoiets heet speed-stall en ontstaat bij een
slecht ontwerp van een toestel... volgas in een snelle bocht... overtrek wat niet zou mogen... dan is het over en uit
En heb er wel eens een 50 cm de grond in gevlogen bij vlucht 6. Mozes wat was ik kwaad. Zender op bootjes geheugens.
Zo woest dat ik het model per scanner en tekenpakket gedigitaliseerd heb... en het over gebouwd heb...
en op heel veel punten verbeterd... en dát model heeft het volgehouden... dat is dan ook echt een beauty...
Maarrrr alleen voor de mooie zomerdagen...