vaarders Houten en omstreken

Idd ik was op het nieuwe terrein , ben alleen niet geheel naar achteren gereden , maar 3/4 het terrein op, eerst krijg je het zwemgedeelte, wat is afgezet met boeien , daarna een stuk met alleen parkeerplaatsen en grasweide , en her en der een bankje , daar ben ik gestopt.
Om de circa 20 meter is er een steigertje van circa 5 meter lang het water in , en dan 50 cm hoog , waterdiepte is prima daar .
Jij bent waarschijnlijk op het terrein helemaal door gereden met aan de rechterkant een bankje en dan schuin links voor de baggermolen en plas ?.(op jouw foto's lag de baggermolen bij het zwem gedeelte?)

Laatst bewerkt:
Klinkt idd heel mooi! Jammer van je accu's dat wel maar ik denk dat we eindelijk een leuk watertje gevonden hebben waar we komende tijd zonder problemen kunnen varen! Ook die steigers zijn denk ik wel handig! Heb er zin in morgen! Denk dat mn wieseltje ook mee gaat, die 2 accu's zijn zo leeg ;)

tjaa ik vond het al een raar verhaal, maar nu snap ik het ;) ik las vooral de "lege accu's" maar vond het ook al raar dat ik toch een varende boot zag :mrgreen:

Ik zou ook eens moeten filmen vanaf mijn boot, maar ben bang dat ik met al die flips zo mijn camera kwijt ben.

Zou eigenlijk wel mooi zijn om de bootjes te filmen vanaf een drone die er boven vliegt! Eigenlijk al een goede reden om een drone te kopen!

zeker leuk!
zo'n ding, kan je ook nog wat mee stunten ;):
DEX Quad
helemaal waterdicht gebouwd en die motoren blijven wel draaien in water.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog niet eerder gepost in dit topic, maar Utrecht valt wel onder "Houten en omstreken" toch? :)

Ik kom vanmiddag ook even kijken bij het vaarwater, Hydromite gaat mee.

Groeten,

Jeroen

Ik heb nog niet eerder gepost in dit topic, maar Utrecht valt wel onder "Houten en omstreken" toch? :)

Ik kom vanmiddag ook even kijken bij het vaarwater, Hydromite gaat mee.

Groeten,

Jeroen

Zegt ie nu ;-) volgende keer kom ik ook een paar rondjes varen!

Leuk Jeroen, Lexo! Hoe meer hoe gezelliger!

@Lexo: je kunt ook vandaag al komen. Je hebt nog 2 uur om je accu's op te laden :D

Als zwemweer ziet het er best beroerd uit, dus goede hoop dat het er lekker rustig is.

Deze beelden zijn afgelopen meeting op Henschotermeer gemaakt met mijn Dex:

Mooi filmpje drkdgglr! (Ik neem aan dat dat niet je echte naam is? :D) Echt stabiel en scherp beeld!

Nog een tip voor een volgende keer: het is nog mooier (dynamischer) als je met het bootje mee vaart. Bij 3.00 lijkt dat al een beetje te gaan gebeuren. Zou mooi zijn als je op dat punt achteruit gaat vliegen zodat je vlakbij de boot blijft. Zal je vast wel 20x moeten proberen voordat het er goed op staat, maar lijkt me wel de moeite waard!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een tip voor een volgende keer: het is nog mooier (dynamischer) als je met het bootje mee vaart. Bij 3.00 lijkt dat al een beetje te gaan gebeuren. Zou mooi zijn als je op dat punt achteruit gaat vliegen zodat je vlakbij de boot blijft. Zal je vast wel 20x moeten proberen voordat het er goed op staat, maar lijkt me wel de moeite waard!

Klopt, dit was de allereerste keer. Had ook nog moeite met de baro in het volledig luchtdichte frame. Dat werkt niet. Toen ik een klein gaatje in de deksel had gemaakt, ging het beter. Maar dan nog, bootjes die 100 gaan houd ik sowieso niet bij.

wasabi is uitgerust met de camera en lipo's zijn vol! (helaas maar 2 per boot, maarja) nu hopen dat m'n vader optijd terug is van boodschappen doen, en we kunnen knallen! wel leuk zo, de groep word steeds groter:)

Back