vaarders Houten en omstreken

Was even tussen de bezigheden op een plaatselijk vijvertje , meer moerasboot waardig !.
De grotere plas was te veel recreatie verkeer , was niet T'Waal .

Laatst bewerkt:
varen

zondag morgen op 7 september even de nieuwe layout proberen op "T Waal" , rond 10:00 uur , nog liefhebbers ??
Onder voorbehoud van het weer....

Ha Rob, ja, altijd. Alleen heb ik om 14 uur al afgesproken met Mark. Kun jij toevallig ook om 14 uur?

Of alternatief: Mark, kun je ook om 10 uur? Ik kan op beide tijden. Met meer mensen tegelijk varen is altijd leuker!

Ik ben er niet ,wat belangrijker zaken hebben voorrang , veel plezier voor die gene die wel gaan .

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn bootje (spreekwoordelijk) aan de wilgen gehangen. Te weinig mensen in de buurt die varen en het alleen varen vond ik op een gegeven moment retesaai. Ik heb het vliegen weer helemaal opgepakt en ben lid geworden van een club. Veel gezelliger, dus ik denk niet dat ik nog ga varen. Maar wie weet, als er een flinke club vaarders rond Houten/Nieuwegein ontstaat, dat ik de hobby weer oppak. M'n Lizard Xtreme heb ik nog en ga ik ook niet verkopen. Dus wie weet, ooit...

Je zou een pb'tje kunnen sturen naar Samz11 en Motorsports. Met hen ben ik 'vroeger' vaak gaan varen. Maar al lang niets meer van ze gehoord, dus geen idee of ze nog aktief zijn.

Back