vaarders Houten en omstreken

je kan beter de koelnippels van de motorkoeling aan de bovenkant houden en dan de uitgang op het hoogste punt. zoals je het nu hebt heeft je motor halve koeling..

Is gwn leuk ,Was Niet van Plan om veel meer erover te vertellen ,ik Kom uit nieuwegein ,De motor koeling kan helaas Niet Anders,Anders gaat het deksel Er Niet op ...

Dit is t geworden zelf accuhouders Gemaakt vanavond even uitbroberen
2ynu7u3u.jpg

Dat bovenste snap ik ,maar De rest is gebaren taal ik ben Niet zo,n Computer Held dus termen Als edit winks enz moet Je me Nie kwalijk nemen en probeer me profiel in te Vullen maar zou Niet wtn Hoe ...

Heel simpel je hebt ook je profiel ingevuld toen je lid werd op dit forum, daarbij heb je ook gegevens moeten invullen en de voorwaarde's moeten accepteren .Dus kan niet zo moeilijk zijn, gewoon een normale zin tikken en evt controleren op spelling fouten is ook niet moeilijk omdat dit op elke pecee, computer ect zit . Kwestie van gewoon toepassen...

:idea: lees nogmaals de lopende draadjes over deze boot, staan tips en truuks in .

Laatst bewerkt:
Wink is geen term, dat is de naam van een knipoogende smiley.
Edit betekent aanpassen, die knop staat rechtsonder je eigen post/berichtje, dan hoef je niet steeds een nieuw bericht aan te maken, dat leest makkelijker.

Ik denk dat De meeste me wel begrijpen ben nu eenmaal geen pennenlikkende advocaat of administratief medewerker maar n lekkere simpele boerenlul die wel handig is ,als je t nie leuk vind om te lezen scroll je door toch ? Heel simpel ...

Heeft niks met niet willen lezen te maken , of vergelijk in bovenstaande beroepen , maar gewoon even je eigen een klein beetje aanpassen zodat je beter hulp kan verwachten ...
maar goed bij deze op verzoek : *plonk*

(en nu maar afvragen wat dat nu weer is )

Dusss...was niks persoonlijks hoor ..maar ik begrijp niet wat er verkeerd aan is plaats wat in de groep houten en omstreken krijg goede feedback en is er een die klaagt aan wie ligt fat mij of aan diegene die klaagt? Maar als er nog mannen zijn die gezellig willen varen hoor ik t graag

Had het kunnen weten , boeren kan je niet op andere gedachten brengen ...:p
(niet persoonlijk bedoelt):)

:idea:, controleer regelmatig de temperaturen van de motor en esc, want de koeling zoals die nu is , is niet optimaal, doe dit na korte run's van 1 á 2 minuten , voordat je straks rook signalen krijgt .:eek::)

Conclusie, gewoon op je grammatica, leestekens, etc letten. Maakt het voor iedereen makkelijk. Zullen we vanaf nu on topic gaan? Over de miss geico kan je of een nieuw draadje aanmaken, of je vragen stellen in "kletshoek de Speedy". :ontopic:

Back