Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha Bert, bij deze:bert de eerste zei:even een vraag waar ligt je tank hans
en wil je eens wat foto's van de binnenkant maken
ik ben erg benieuwd hoe het 1 en ander in jouw adrenalin bevestigd zit
br@m zei:
Alexzzz zei:br@m zei:
Ben er mee bekend, ziet er ook leuk uit, maar in de praktijk werkt (met name) de luchtinlaat zeer beroerd, het kost vermogen, motor neemt slecht op, etc. Dennis heeft er dan zelf niet lang mee gevlogen :lol:
Grt.
bert de eerste zei:en je motor schot zit daar iets aan de zijkant? (om lijm opervlak te vergroten)
hezik zei:Ik snap Berts vraag wel. Als er geen dicht motorschot is, kan de propwind de romp in. zou hij daar niet uit kunnen en wel in, dan zou
je druk op je romp zetten, met mogelijk scheuren etc als gevolg.
Ik weet het nog niet. Ik heb er nu zo'n twintig vluchten op zitten met hem en heb nog niet het gevoel dat ik er, op de slow-rol na, beter mee vlieg dan met de Merlin.Alexzzz zei:Dus we gaan je er mee zien op de wedstrijd in Vlissingen?![]()
Het zit mij nog steeds tegen met deze motor en kist.Alexzzz zei:Dus we gaan je er mee zien op de wedstrijd in Vlissingen?![]()
Grt.
Puma, misschien. Instapklasse is het toch?Alexzzz zei:Waar ga je dan mee vliegen Hans?Grt.