Hans Meij zei:Instapklasse is het toch?
Yeah right, en ik ben Elvis

Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hans Meij zei:Instapklasse is het toch?
Alexzzz zei:Hans Meij zei:Instapklasse is het toch?
Yeah right, en ik ben Elvis:lol:
Grt.
hezik zei:Zeg Elvis,
Ben je er al uit waar je mee gaat vliegen?
Denk het welhezik zei:En de cylinders/zuigers nog wel goed?
Kan ik niet erg goed zien, de krukwang ziet daar voor een groot deel voor.hezik zei:Zal een stukje lagerkooi geweest zijn?
Hans Meij zei:Het zit mij nog steeds tegen met deze motor en kist.Alexzzz zei:Dus we gaan je er mee zien op de wedstrijd in Vlissingen?![]()
Grt.
Na een korte tijd redelijk gedraaid te hebben met een grotere pijp, is de alu bocht gescheurd.
Vervolgens een bocht gesoldeerd uit Krumscheid onderdelen waarop hij een enkele vlucht redelijk draaide.
De bocht is een centimeter of drie langer geworden en had wat toerenverlies op de grond. In de lucht OK.
Na een vlucht of twee begint de motor te stotteren bij vol-gas in de lucht. Driekwart-gas Ok, daarboven waardeloos lopen (niet vol gas kunnen vliegen is bij deze kist geen optie). Op de grond en bij take-off loopt hij prima. Na de eerste horizontale passage gaat het fout.
Motortemperatuur vol-gas op grond laat geen hoge temperatuur zien.
Van alles geprobeerd, andere brandstof, andere plug, verschillende naaldinstellingen, lucht openingen gewijzigd. Alles geen resultaat.
De Laser heeft op dit moment een lager-probleem en die kist kan ik niet inzetten.
Motor is helemaal schoon. Hoofdlager is nieuw.bert de eerste zei:... kijk daar eens naar
Alexzzz zei:ahjwinth zei:Kan je op 75 db uitkomen met een 0s 1.60 fx en reso.
No way :nooo:
Grt.
ahjwinth zei:Weet je wat het toerental is van de 4 blads APC 15.5x12?? En welke uitlaat en motor de OS 1.60 fx??
Alex
raymon zei:hij trekt mijn Xtra (5.5kg) makelijk vertikaal.
Hans Meij zei:Het zit mij nog steeds tegen met deze motor en kist.
Na een korte tijd redelijk gedraaid te hebben met een grotere pijp, is de alu bocht gescheurd.
Vervolgens een bocht gesoldeerd uit Krumscheid onderdelen waarop hij een enkele vlucht redelijk draaide.
De bocht is een centimeter of drie langer geworden en had wat toerenverlies op de grond. In de lucht OK.
Na een vlucht of twee begint de motor te stotteren bij vol-gas in de lucht. Driekwart-gas Ok, daarboven waardeloos lopen (niet vol gas kunnen vliegen is bij deze kist geen optie). Op de grond en bij take-off loopt hij prima. Na de eerste horizontale passage gaat het fout.
Motortemperatuur vol-gas op grond laat geen hoge temperatuur zien.
Van alles geprobeerd, andere brandstof, andere plug, verschillende naaldinstellingen, lucht openingen gewijzigd. Alles geen resultaat.