Trex 250 eigenaars???

Leuk @Kawa: dat je ook plezier met de 250er hebt,
nog wat droog weer, dan wil ik ook weer wat naar buiten en vliegen,
groetjes van Uwe
 
Ja ik heb nu kerstvakantie dus laat het een beetje droog zijn. Kan ik nog verder met afstellen.
De staart is bijna strak.
Maar het moet beter kunnen.
 
Ik heb nu de Hitec 5084, net even snel getest, de staart is nu beter, jammer dat het zo stormt,
binnenkort nog meer de gain opvoeren.
Hiermee heb ik ook gelijk goede balancering, die s9257 was veelste groot en 3 gram zwaarder.
Erg blij nu!

Welke staart servo gebruiken jullie ?

Edit : Die blauwe ball link sizer werkt ook voor geen meter.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik die origineel Align servo,
hij is goed, als je maar geen spelling in het systeem hebt.

groetjes Uwe
 
tis vakantie dus ik kom ook weer uit mn grot, van de week maar even de 3gx bijstellen van de 250 want hij is echt super gevoelig en instabiel. en dat met 30% expo
 
oefenen Silent, hi hi hi

(zou een grappje zijn)

suc6 met de 250er s

groetjes van Uwe
en prettige Keerstdagen !!
 
Die GensAce hebben veel meer power dan de Nanotechs die ik heb voor de 250.
Nu ben ik bang dat ik mijn HXT500 gears ga strippen.

20389.jpg


Deze Nanotechs zijn zo lang dat ik de canopy aan moest passen, wel lichter en meer capaciteit.

862722b40803d3ee41c8bc928205c3a5.image.733x550.jpg


Deze GensAce hebben meer power!
 
Ik heb die origineel ALIGN en BIONIC
Bionic is goedkoper, Align iets krachtiger.
Ik vlieg met timer 5 minuten, da zijn ze alle 2 goed voor.

groetjes van Uwe
 
Ik heb nog even zo een HD camera die ik op mijn muts kan monteren net zoals deze maar dan in HD :

TR800NM.jpg


Dan kan ik heel youtube volzetten met Trex250 filmpjes.
Mischien heeft iemand een clue ?
 
als je nooit wil crashen, dan moet je niet vliegen,


ben ik het niet mee eens.:D

das het zelfde als je geen ongeluk wilt moet je geen auto rijden ,
als je niet wilt dat je vliegtuig neergaat moet je niet met het vliegtuig gaan of
als je geen kinderen wilt moet je niet n........... :rolleyes:
 
De eerste die zn heli graag crasht moet ik nog tegenkomen :D Crashen is gewoon een ongewenste bijkomstigheid die bij het fenomeen vliegen hoort.
 
:bday: Natuurlijk is dat onzin David,
(niet vliegen, dan crash je niet)
hoezo zal iemand dan een heli bouwen en dan niet vliegen,

:onweer: en wat Jonkje zegt, crashen hoort nu maar bij,
anders hebben we bij regen niks te doen, ha ha
maar het is ook leuk, naar huis te komen zonder :puppydogeyes: crash, hi hi

groetjes van Uwe
 
Ik ben het daar wel mee eens hoor....

Als je vliegt, is er altijd een kans dat er een onderdeel kapot gaat, en het geheel zich weer tot maatje bouwdoos verkleint

Hoe groot de kans is, heb je zelf in de hand
Maar de kans is er

Ook met de auto, je kan zo netjes rijdens als je wilt, als een ander je voor de sokken rijd heb je toch echt schade
Veel mensen met de motor gaan niet zelf onderuit, maar worden door de onoplettenheid van anderen onderuitgereden

Wil je iets nieuw houden, zet het in de vitrine
Maar ik vlieg liever
Dan maar die (bij mij) kleine kans op schade :mrgreen:
 
Ik krijg een heel snel heen en weer gaande staart, maar wel erg stabiele heli, ik ga langzaam de gain tot 100% proberen, eens kijken of die daarmee gaat stoppen met zwiepen.
Inelkgeval heb ik de gain al vlink opgevoert met die nieuwe servo.

Volgend jaar maar eens kbdd blades bestellen.
 
Ik krijg een heel snel heen en weer gaande staart, maar wel erg stabiele heli, ik ga langzaam de gain tot 100% proberen, eens kijken of die daarmee gaat stoppen met zwiepen.
Inelkgeval heb ik de gain al vlink opgevoert met die nieuwe servo.

Volgend jaar maar eens kbdd blades bestellen.

Volgens mij is dat oscilleren genoemd
en de oorzaak is een te hoge gain,
dus anders om dhr. @Molen:

groetjes van Heli-Uwe
 
Back
Top