ok heb net effe zitten rijden en maar 5 min nu in de trage laden en hoppen dat de batterij terug geladen is.
hoeveel volt moet er minimum in de batterij zijn???
hoeveel volt moet er minimum in de batterij zijn???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik weet....
Alleen die lipos gaan voor nu niet eens tot 4.2v per cel. Eentje blijft hangen bij 4.17 en die andere tot 4.18. Vanmiddag maar ff in mijn apache c1 stoppen. En kijken hoelang ik ermee kan rijden en dan weer opladen. Hopelijk komt er nog een beetje leven in die accus. Anders is het wel zonde van mijn 480 euro.
@ Knoeier : Wat bedoel je, zelf een voltage cut off maken voor een NiMh accu?
Waarom?
Voor zover ik weet kun je NiMh accu's gewoon leeg rijden, LiPo zijn uiteraard een ander verhaal.
Ok ik doe het soms maar dan doe ik niet echt alles Tot aan dat veering maar is het echt dat de auto langer meegaat als je hem vaak proper maakt grt
Nee het ligt aan wat je schoonmaakt. Als je elke keer je kap afwast dan gaat het niet langer mee, maar als je vaak je lagers en diffs schoonmaakt dan wel.
Alle draaiende delen hebben onderhoud nodig en ijzeren delen die je kan ook het beste 1x per jaar ff insmeren zodat ze niet gaan roesten.