beste mensen
mijn naam is jeroen en ik heb me hier (14/9) aangemeld in de hoop een hoop ervaring te kunne delen met anderen
nu heb ik toch een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden
ik heb een traxxas slash 4x4 met stalen aandrijf assen en eigelijk is alles gebouwd op snelheid en acceleratie
ik ben dus ook op zoek naar een brushless set voor deze wagen
ik ben best veel setje tegen gekomen en wil op 4 cellen gaan rijden met een 4 polige motor en ik wil eigelijk uitkomen op 4000/4500 kv
maar nu komt het als ik kijk naar verschillende sets in dit gebied
kom ik eigelijk alleen maar tegen dat ik een motor met 4000/4500 kv moet pakken maar dan kan ik maar op 3 cellen rijden
als ik met de betreffende sets op 4 cellen wil rijden mag ik de motor niet hoger pakken als 3000/3500 kv omdat de regelaar het anders niet aankan
zijn er mensen die me kunne helpen met dit probleem of denk ik er verkeerd over
ik hoop dat ik mijn vraag goed heb uitgelegd
alvast heel erg bedankt
ik heb echt een hoop info gevonden maar dit ben ik nog niet tegen gekomen
of als er mensen zijn die denken dit hoeft niet er zijn ook motoren die rete snel zijn op 3 cellen voor in een 4x4 slash aarzel niet en laat het me weten
de slash moet wel off road kunnen blijven rijden het moet geen wegracer worden
greetz jeroen
mijn naam is jeroen en ik heb me hier (14/9) aangemeld in de hoop een hoop ervaring te kunne delen met anderen
nu heb ik toch een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden
ik heb een traxxas slash 4x4 met stalen aandrijf assen en eigelijk is alles gebouwd op snelheid en acceleratie
ik ben dus ook op zoek naar een brushless set voor deze wagen
ik ben best veel setje tegen gekomen en wil op 4 cellen gaan rijden met een 4 polige motor en ik wil eigelijk uitkomen op 4000/4500 kv
maar nu komt het als ik kijk naar verschillende sets in dit gebied
kom ik eigelijk alleen maar tegen dat ik een motor met 4000/4500 kv moet pakken maar dan kan ik maar op 3 cellen rijden
als ik met de betreffende sets op 4 cellen wil rijden mag ik de motor niet hoger pakken als 3000/3500 kv omdat de regelaar het anders niet aankan
zijn er mensen die me kunne helpen met dit probleem of denk ik er verkeerd over
ik hoop dat ik mijn vraag goed heb uitgelegd
alvast heel erg bedankt
ik heb echt een hoop info gevonden maar dit ben ik nog niet tegen gekomen
of als er mensen zijn die denken dit hoeft niet er zijn ook motoren die rete snel zijn op 3 cellen voor in een 4x4 slash aarzel niet en laat het me weten
de slash moet wel off road kunnen blijven rijden het moet geen wegracer worden
greetz jeroen