Indoorvlieger
Forum veteraan
Leuke filmpjes en netjes geplakt/bewerkt. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie filmpjes hoor! Ennuh....goed verzonnen, mijn zoontje en ik hebben een Slash,ik zie er maar eentje mee spelen.
Hobbywing EZRUN 3656 RC Car Brushless Motor 120A Waterproof SC8 ESC Combo 4700KV | eBay
past deze in een slash 2wd?
is deze goed en ook echt ''waterproof''??![]()
de motor is 36 bij 56, en een normale 540 is 36 bij 50 dus het gaat makkelijk passen kleiner dan de stock titan (maar wel meer powerful)
.Mooi setje!Zeker geen rare prijs! Er staat 1:10 en de afmetingen van de motor e.d. staan erbij, dus je zou het uit kunnen meten. Ik denk wel dat het past en anders is het vast wel passend te maken. Neem anders even contact op met de verkoper.
Ik heb geen ervaring met dit setje, maar waterproof is bij mij: door plassen, poelen, vijvers, etc. kunnen rijden en er in stil kunnen staan, terwijl alleen nog het hoogste punt van de auto uit het water steekt. Oftewel: motor + ESC zwemmen onder water. Gebeurt geregeld bij mijn Slash VXL.Maar eh... Meten is weten!
![]()
Dag mensen
ik ben zelf eigenaar van een slash 2wd met hobbywing 60 amp setje
het was de simpelste versie van de slash met titan motor en nu na dik een jaar bashen is het beste er echt af aan het gaan.
kben hem nu aan het oplappen en nu vraag ik me af wat de doeltreffendste option parts zijn,aangezien ik toch vrij veel moet vervangen ga ik maar gelijk voor option.
Alleen er is zoveel te verkrijgen wat je mischien niet nodig hebt,![]()
als ie al wat stabieler zou worden zou al heel wat zijn.
Ik hoop dat iemand hier meer weet.
greetzz
Alu shock caps en de TiN shafts zijn de enige min of meer mandatory upgrades naast liniaire veren en nieuwe shockdemper olie...