Traxxas SLASH topic

Mooie filmpjes hoor! Ennuh....goed verzonnen, mijn zoontje en ik hebben een Slash,ik zie er maar eentje mee spelen ;).

LoL! Ah... Je hebt het door! ;) LoL!

Een voorbeeld: de zandscenes in het Baja Bug filmpje, daar reed mijn zoontje. In het filmpje kun je het ook zien. Ik laat hem er ook wel eens wat schroeven in en uitdraaien tijdens onderhoud. Hij vind het leuk en ik zelf ook. Straks als ie wat ouder is koop ik een Gravedigger voor hem of zo! :cool:

Maar ik geef toe... Ik speel er het meeste mee! :D

Laatst bewerkt:

Mooi setje! :D Zeker geen rare prijs! Er staat 1:10 en de afmetingen van de motor e.d. staan erbij, dus je zou het uit kunnen meten. Ik denk wel dat het past en anders is het vast wel passend te maken. Neem anders even contact op met de verkoper.

Ik heb geen ervaring met dit setje, maar waterproof is bij mij: door plassen, poelen, vijvers, etc. kunnen rijden en er in stil kunnen staan, terwijl alleen nog het hoogste punt van de auto uit het water steekt. Oftewel: motor + ESC zwemmen onder water. Gebeurt geregeld bij mijn Slash VXL. :) Maar eh... Meten is weten! ;)

Tja, wat is waterproof. M'n slash is wel eens drie keer zwaarder geworden door de modder die onderweg opgepikt wordt (ik hoop maar dat de foto zichtbaar is). Tijdens accu wisselen telkens even schoongespoeld in een plas water en maar doorgaan. Voor de motor en regelaar was dat geen probleem. De wiellagers konden er slechter tegen, daarvan heb ik er een aantal moeten vervangen n.a.v. deze dag.
Dit is een 2700KV / SCT8 set van Hobbywing (niet eens de waterproof uitvoering).

De set die je aangeeft (4700KV / SCT8WP) heb ik er nu in zitten en ik vind het een superset !
En zeker niet duur.

20120715_105121.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi setje! :D Zeker geen rare prijs! Er staat 1:10 en de afmetingen van de motor e.d. staan erbij, dus je zou het uit kunnen meten. Ik denk wel dat het past en anders is het vast wel passend te maken. Neem anders even contact op met de verkoper.

Ik heb geen ervaring met dit setje, maar waterproof is bij mij: door plassen, poelen, vijvers, etc. kunnen rijden en er in stil kunnen staan, terwijl alleen nog het hoogste punt van de auto uit het water steekt. Oftewel: motor + ESC zwemmen onder water. Gebeurt geregeld bij mijn Slash VXL. :) Maar eh... Meten is weten! ;)
.

Oke bedankt!!:rolleyes:

Dag mensen

ik ben zelf eigenaar van een slash 2wd met hobbywing 60 amp setje

het was de simpelste versie van de slash met titan motor en nu na dik een jaar bashen is het beste er echt af aan het gaan.

kben hem nu aan het oplappen en nu vraag ik me af wat de doeltreffendste option parts zijn,aangezien ik toch vrij veel moet vervangen ga ik maar gelijk voor option.
Alleen er is zoveel te verkrijgen wat je mischien niet nodig hebt,:confused:
als ie al wat stabieler zou worden zou al heel wat zijn.

Ik hoop dat iemand hier meer weet.

greetzz

Dag mensen

ik ben zelf eigenaar van een slash 2wd met hobbywing 60 amp setje

het was de simpelste versie van de slash met titan motor en nu na dik een jaar bashen is het beste er echt af aan het gaan.

kben hem nu aan het oplappen en nu vraag ik me af wat de doeltreffendste option parts zijn,aangezien ik toch vrij veel moet vervangen ga ik maar gelijk voor option.
Alleen er is zoveel te verkrijgen wat je mischien niet nodig hebt,:confused:
als ie al wat stabieler zou worden zou al heel wat zijn.

Ik hoop dat iemand hier meer weet.

greetzz

Ik zou zeggen lees het draadje waarin je deze vraag hebt gesteld , legio tips en truuks , beetje zoekwerk wordt gewaardeerd....

Alu shock caps en de TiN shafts zijn de enige min of meer mandatory upgrades naast liniaire veren en nieuwe shockdemper olie...

en natuurlijk swaybars aan de voor en achterkant. naast al mijn upgrades heeft deze het best het rijgedrag van mijn slash veranderd.

swaybar voor doed niet heel veel volgens mensen die hier meer vanaf weten dan ik... een sway bar achter is wel nuttig (heb ik ook) verplaatst gewicht van de inner rear tire naar de outside front als je de sway goed tuned...

Maar dit is echt in no way een "must have" upgrade als je begint met die shock tuning dan ben je al een heel eind als je daarna LCG gaat kan je daarna nog wel over een set sway bars gaan nadenken (maar dan is het waarschijnlijk handiger om gewoon een andere SCT te kopen...)

Back