Traxxas SLASH topic

Weet iemand of deze wielen onder een Traxxas Slash 2WD passen zonder aanpassingen? 17 mm wiel meenemer hebben ze. Ik hoor het graag van de experts;)

Het zijn originele Traxxas wielen en banden ik weet alleen niet precies hoe groot ze zijn.

Zou ik niet doen, dat zijn Summit banden, en die zijn erg groot en zwaar, dus moet je heel licht gaan vertanden, en dan nog krijgt alles het veel zwaarder.

Zou ik niet doen, dat zijn Summit banden, en die zijn erg groot en zwaar, dus moet je heel licht gaan vertanden, en dan nog krijgt alles het veel zwaarder.

Weet jij welke banden je wel kan steken zonder aanpassingen om wat ruiger terrein aan te kunnen? je zou me enorm helpen.;)

proline badlands zijn goed groffe bandjes voor het betere bashwerk, ze zijn gebaseerd op het profiel van een band van een crossmotor :D

Ik heb zojuist wat kapot gereden aan mijn slash. Nu wil ik dat onderdeel vervangen, maar weet niet wat degelijker is. Moet ik voor alluminium of RPM gaan?

Dat hangt er vanaf welk onderdeel het om gaat.
Draagarmen, shocktowers etc , in RPM doen.
Casterblocks en dat soort dingen kun je in alu doen.

Voor de 4x4?
Zoja, daar is een apart topic voor, even zoeken op het forum, maar kijk eens naar de Kingheadz versie met groter lager, van alu.

Ah, de bearing carrier vlak bij het wiel?
Zoja, die kan in alu.
Als die het niet is, heb je misschien een foto of link nasr het onderdeel?

bearings zou ik zelfs in ALU aan raden, RPM is flexibieler dan alu en kogel lagers moeten goed en stevig ondersteunt worden anders gaan ze kapot en RPM's kracht (de added flex zodat er niets breekt) is daarom dus een zwakke plek bij dat soort onderdelen...

Ik zou ook alu c-hubs aan raden voor als het voor is want die assen waar je voor wielen door sturen gaan anders echt gegarandeerd kapot...

ik heb STRC (in het rood maar das niet heel boeiend;P) en daar ben ik heel tevreden mee, persoonlijk heb ik voor en achter tegelijk gedaan maar dat was meer een "dan ben ik van het gezijk af" move...

STRC maakt goed spul wat niet al te duur is...

ik heb de mijne van ebay geplukt destijds... gewoon even rond searchen... Misschien hebben andere winkels ze inmiddels ook maar dat weet ik niet zeker

Back