Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is moeilijk te zeggen, het kan een lager zijn wat zwaar loopt en zo de motor extra belast , kan een te hoog voltage zijn met een langdurige belasting ect .
Het beste is om alle draaiende delen te controleren en te waar nodig vervangen cq smeren , of olieën, voordat de nieuwe motor /rotor wordt gemonteerd .
Er zijn ook diverse manieren om de lagers te smeren of olieën, er bestaan speciale middelen voor lagers .
Dwz de lagers en aandrijfassen, lagers ook op speling controleren.
Ik geef alleen een mogelijke oplossing voor een te snelle opwarming van de motor ...
Daarbij is regelmatig onderhoud aan de auto wel aan te bevelen , bv na het rijden schoonmaken en draaiende delen controleren en waar nodig weer te smeren of olieën, nu wil dat niet zeggen dat je dat niet hebt gedaan, een motor kan natuurlijk ook " gewoon" defekt raken .
Suc6
Goede tips is bv de auto schoon te maken met babydoekjes, die reinigen en laten een dun laagje olie achter achter, of eerst met een kwast de auto schoonmaken en daarna te voorzien van bv een laagje siliconenspray van bv de action .
Er zullen ongetwijfeld nog andere manieren zijn om de auto te onderhouden .
Bij twijfel staat de koffie/fris klaar :wink:
Bedankt voor de tips.
We houden de koffie en fris in gedachte.
En we gaan morgen eens kijken bij muco amsterdam, wat/of er iets mankeert aan het motortje.
Fijne avond.
en ? wazzup?
Kom op hehij is 3 jaar oud zei je zelf.
Toch normaal dat er dan wel eens wat aan kan komen denk ik dan.
En zo'n traxxas is toch wel fijn om aan te sleutelen vind ik persoonlijk.
Spijtig dat je er nu zo anders over denkt maar goed, het is ten slotte wel een hobby waar je niet alleen maar rijd maar dus ook onderhoud moet aan doen.Doe je dat niet dan gaan er ooit wel eens dingen stuk en dan waarschijnlijk meer dan 1 tegelijk.Beetje zelfde als een 1/1 auto.Een rc waar niets aan komt bestaat spijtig genoeg niet,al is traxxas soms al dicht in de buurt.
Helemaal mee eensIk keek er tegenop om de boel af en toe uit elkaar te halen (2 linkerhanden
) maar ben er toch maar eens voor gaan zitten.. Het is allemaal niet zo moeilijk bij Traxxas, en met youtube er naast op de iPad, en de Traxxas website voor de handleidingen...Dan is er weinig waar je niet uit weet te komen denk ik
Ik ga binnenkort de diffs eens voorzien van nieuwe olie, daar moet volgens mij serieus alles uit elkaar....
Goedendag,ik heb een vraag met betrekking tot de slash
dat ik hem wil das staat buiten kijf maar ik twijfel gigantisch tussen de 2wd en 4x4
ik zoek me suf op google over de voors en tegens maar tis bijna allemaal in het engels
wat zijn nu de voor en tegens van deze beide schitterende voertuigen
ik zal voornamelijk in het park op gras en gravel en asfalt gaan rijden
ik zal deze vraag ook stellen in het andere slashtopic om zo de ervaringen en meningen bij elkaar te leggen
alvast bedankt