Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat bedoel je precies met blokkeren ? Wanneer doet ie dit ?
Speling op motortje, in welke richting bedoel je ?
dat is dan wel hetgeen ik aanwijs op de foto toch? Dat blauwe ronde apparaat....motor
dat kan zonder problemen? zonder dat er iets wegschiet?
Ik ben nu nog bezig om mijn zoon z'n vis spullen gereed te maken voor morgen. Dus denk niet dat ik daar vanaaf nog aan beginnen ga....maar denk ik morgen na de boodschappen. De wekker gaat straks weer om 4:45 uur....als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar super bedankt wederom voor de snelle reactie.
I'll be back![]()
Jep,dat blauwe apparaat is je motor.
Die kan je gewoon open maken zonder dat er wat weg schiet.
De rotor kan je eruit halen en zo kan je kijken of er veel vuiligheid in je motor zit.Die rotor eruit halen gaat meestal wat stroef door de magnetische kracht die de rotor eigenlijk naar binnen trekt.
Maar probeer eerst eens met je motor uit je wagen wat gas te geven,als die dan perfect draait hoef je deze niet uit elkaar te halen want dan werkt hij gewoon goed en moet je het ergens anders gaan zoeken.
Succes
Met heen en weer bedoel je denk ik van voor naar achter en niet zijdelings.
Da's prima dat hoort zo.
Ook zoals al opgemerkt door Anthem2 is het gedrag van de 'wielen' normaal.
Persoonlijk gok ik op een vastgelopen lager op de middenas, niet zo'n grote gok aangezien dat het meeste defect gaat in de Slash en idd vaak dit gedrag geeft, soms lopen en dan opeens vastslaan.
Achterkant er vanaf halen met 4 schroeven, dan kun je het middendiff/slipkoppeling eruit pakken en lager controleren.
We gaan het proberen.....
we hebben de lager vervangen.
En het motortje los geprobeerd.
Die deed het heel even en daarna even achteruit heel kort.
Ik had toevallig de kabels vast om te voorkomen dat het motortje omviel. En voelde tijdens het blokkeren dat alles heel snel heet werdt......geen goed teken denk ik....
Ik wacht even tot hij afgekoeld is en probeer het nog 1x in de vooruit......
Oke ook geprobeerd vooruit doet ie niets meer en wanneer m'n zoon in zijn achteruit gaat dan zie je de draden bewegen(als of het hydroliek leidingen zijn) maar gebeurd er ook niets, behalve dat alles heet wordt.
Ik mag dus aannemen dat hij kapot is?????? denk ik.