Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Truggycup.... mooie nieuwe onderdelen, klinkt allemaal goed, maar zo te horen mis je juist nog een race waardig setje wielen! 40 euro inclusief verzending en ze zijn voor jouw 8)

Voor een comboprijs van 300 euro inclusief verzenden!

Waar zijn alle andere REVO rijders? Voorbereiden voor het aankomende seizoen? Ik heb al een paar keer goed offroad gereden met mijn 1/8 buggy en mijn REVO gaat ook snel uitgelaten worden! Actiepics zal ik tegen die tijd zeker posten.

chokie zei:
BTW, er zijn 2 versies!
Een voor de 3.3 en eentje voor de T/E-Maxx 2.5/Savage/Revo 2.5 :P
Aev; LXRLM3 en LXRLM2 a $28,99 leverbaar begin maart.

Gevonden;

3.3
3238-2.jpg

&
2.5
baja2-2.jpg

baja2-1.jpg

baja2.jpg

Hmm Dirk Jan, weet je het wel zeker........?

Groeten chokie :wink:

Ha die Eef1972,

Tja, da's even afwachten.
Net als Dirk Jan heb ik net mucho peseta's uitgegeven.
Ik aan een nieuw blokje.

Als alles verloopt zoals gepland word die as maandag afgestuurd uit de US door Airmaxx23.
Ik heb een OS.18TZ/TX besteld die ik ga ombouwen middels een TM krukas met TM achterplaat voor de EZ-start!
Ik was voor de hele handel net over de $200,- kwijt, incl een extra startershaft en OWB
Dat moet je hier 's proberen!

Ik ga zometeen weer verder met de 4WS, na dat ik de boodschappen heb gedaan! :(

groeten chokie :wink:

Oke.... Denk zelf om medio volgende week de 18tm via hopmeup te kopen.

Daar verkopen ze ook de zwarte body voor 19 euro...

Ik hoor het wel...

19 euro voor de bug body? Dat ga ik nooit redden als ik bij Towerhobbies bestel!

Maar voor de geinteresseerden wil ik wel een body meebestellen hoor, want ik ga maandag een bestelling plaatsen! PB me even als je interesse hebt! (de prijs met verzendkosten en invoerbelasting zal ongeveer op hetzelfde bedrag in euro's uitkomen als dat hij op de site staat is mijn ervaring!)

Hallo Dirk Jan,

Bedankt voor de aanbieding, maar deze keer laat ik die even schieten.
Ik wil dit project tot een goed einde brengen en zo'n mooi kap leid mij alleen maar af :lol:
Wat ga jij allemaal bestellen?

Nieuwe set wielen/banden zoals de REVO op de baja-bug foto's heeft 8)

En onderdelen voor de nieuwe gelukkige (nog onbekende) eigenaar van de JATO :wink:

Verder nog wat 1/8 buggy spoilers en wat onderdelen voor anderen.

Net een tsais uitlaat een foc en een RB TM323 Besteld...

Welke vertanding moet ik hebben bij de RB... en staat de bestellijn nog open richting tower ?

Bestelling richting Tower staat nog open, maar niet voor lang! Ik wacht op een setje banden die eind maart binnen zouden moeten komen. Omdat ik ook onderdelen moet bestellen voor de JATO die ik al verkocht heb, bestel ik meteen zodra die banden er zijn.

Voor de RB werkt een 16 tands koppeling op een 38 tands spur heel goed. Trek je nog steeds wheelies en heb je een goede topsnelheid.

Thxn, for the reply...kan je die dan voor mij mee bestellen..... en de besproken body ?

Welke zou je adviseren ? die van Robinson Racing of zijn die andere ook goed.

zijn er nog REVO - rijders die naar de Truggy-cup op t strand van Hoek van Holland komen, 6 april ?

jaa, ik ben erbij...heb er erg zin in. ik heb wel een nieuwe button voor mijn RB besteld en ik hoop dat hij deze week binnenkomt anders heb ik een probleem, de oude heb ik vorige week dolgedraaid met de gloeiplug......moet ik toch de BB conversion kopen en een lrp spec 3 :)...ook niet erg, maar kost veel geld.

Hoi,

Ik doe niet mee, busy busy busy busy.
Ik hoop dat jullie veel lol hebben en misschien nog wel een prijsje pakken! :D

Heb ondertussen de TZ binnen, alleen was de goede man de crank van de TM en de OWB vergeten.
Hij gaf zijn fout gelukkig toe en verontschuldigde zich netjes.
Moet nu waarschijnlijk nog een week wachten, en kan dan het blokje ombouwen met de extra onderdelen.
Verder moet ik nog steeds het alu profiel bewerken om de 4WS af te maken.
Daarna nog de rolkooi.

Fijn weekend en veel plezier volgende week!

enig idee wat voor set-up toe te passen op de Revo?
laag/hoog..Proline Crimefighters?, wat voor veren, P2 rockers ?
Het zal wel mul zand zijn, daar bij Jan Patat/eerste Truggy cup, of niet ?

Hoi Alfaracer,

Ik zit te denken aan de Long Travel setup met wat zwaardere olie.
Maar da's mijn idee, alleen voor mul zand.
Bandenkeus, achter een paar paddles!
Voor zou ik het niet zo weten?!
Schijnt dat als je achter paddles gebruikt je voor iets anders moet nemen om goed te kunnen sturen, met paddles rondom gaat die erg slecht de hoek om.
Als je nog tijd hebt voor een proefritje bij jou in de buurt???!!!

Succes.

Groeten chokie :wink:

ik heb de p2 rockers erop zitten. en ik ben er vroeg, mocht het te hard zijn heb je in een kwartier de p1 erop zitten. veren, groen voor tan achter met 50w olie. ik heb de rijhoogte zo afgesteld dat de assen achter horizontaal staan, voor staan ze een tikje omhoog, zo heb je de meeste grondspeling met de meeste stabiliteit. Ik gebruik de originele banden. Toe in achter 1 graad voor 0 graad. Camber achter 2 graden voor ook. caster voor 1 pinnetje voor 3 achter voor iets meer traktie op de voorwielen..en waarschijnlijk wordt ik nog steeds stront gereden door de truggies:)

Ik ga ook zoiets afstellen. olie heb ik 45 wt erin.voor orange, achter gold
Alleen loopt mijn motor RB23 niet zo lekker, maar dat is een kwestie van afstellen.
Hij blijft wat hoog in toeren hangen, na een stukje volgas, en valt dan terug in stationair.
Zal wat meer via LSN moeten geven, denk ik.
Ik heb een clutchpinion van 15, en een spur van 36.
we zien wel wat ervan komt, als we maar plezier hebben :wink:

Back