Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Hoi jongens,

Even voor de duidelijkheid, ik heb geen interesse in een 3.3 chassis!
Wel vriendelijk bedankt voor de aanbieding.

Ik heb waarschijnlijk de laatste uitdaging overwonnen betreffende de 4 wielbesturing! :)
Of vandaag, of morgen foto's van de setup!

groeten chokie :wink:

chokie zei:
Hmmm, wat als je er 2 besteld?
Doe ik mee met je.
Misschien zijn er wel meer gegadigden?
Wat vind je daarvan, delen we de transportkosten!?

Doe mij er ook maar 1 als ik zo brutaal mag zijn. :oops:

Dirk Jan is voor een paar dagen op vakantie :-)
Als hij terug is denk ik wel dat je antwoord terugkrijgt. Sorry DJ dat ik voor jou antwoord :-P

Groeten RC-fan

He he,

Eindelijk werkt het........op tafel!

Hieronder zie je het achteraanzicht van het onderdeel;
p1010006-3.jpg

Probleem was dat het armpje (waar de stuurstangen aan vast zitten) alle kanten kon draaien waardoor de A.wielen niet stabiel zouden blijven!

De oplossing!

Door het hogere draaipunt verloopt de rechtlijnige beweging enigzins in een boog.
Dit heb ik kunnen ondervangen met 2 ronde servohoorntjes.
Deze vangen de "boog" op en geven de arm extra ondersteuning waardoor deze niet meer kan kantelen.
Fotos4WS_000.jpg

Wie het niet begrijpt, sorry voor de vage uitleg!
:teacher: voel me net professor Barabas :lol:

Ik moet nu het hele alu hoekprofiel opnieuw maken.
De hele besturing loopt ongeveer net zo zwaar als de voorkant dus denk ik dat het redelijk betrouwbaar zal blijken.
Keep you all posted!

PS 1e foto met digicamera 2e met de Samsung D900 mobiele telefoon! ziet iemand verschil? 8O

Ik heb ook zitten denken om een zending met zijn allen te doen. Ik vind het wel een goed idee, mits alles duidelijk en goed verloopt met het betalen! Zodra ik bestel horen jullie van mij!

Hoi Dirk Jan,

Leuk dat je het wil doen.
Ik kan mij goed vinden in de eisen die jij hier voorstelt.
Wat dacht je hiervan;

Diegene die besteld moet sowieso vooruit betaald worden incl een schatting van transportkosten binnen Nederland.
Resterende euro's kunnen achteraf worden berekend, maar voorafgaande aan transport naar eindgebruiker.
PayPal lijkt mij wel handig in deze aangezien je makkelijk kunt overboeken, dit kan gratis.

Hoi Dirk Jan,

Ik zou graag mee willen doen, als dat kan..
Laat me even waar je het gaat / wilt bestellen..
Vooruit betalen vind ik geen enkel probleem..
Laat me maar weten hoe of wat.

Mogen er eventuele andere items mee besteld worden... of is het alleen voor de body's

Groet,
Eef.

Andere zaken kunnen gewoon meebesteld worden naar mijn mening, zolang er maar geen complete auto's/megadozen o.i.d. besteld worden. Invoerrechten moeten nl aan de deur betaald worden en als je dan 100+ euro moet betalen heb ik dat niet zo liggen.

Ik bestel altijd via creditcard, heb geen ervaring met PayPal. Jullie kunnen de kosten betalen zodra ik weet hoeveel het per persoon kost. Invoerrechten kunnen dan naderhand worden betaald. Ik moet vervolgens ook nog de spullen naar jullie zenden. Of jullie willen het ophalen, dat kan natuurlijk ook.

Er zijn ondertussen al zo'n 6 geïnteresseerden, ook nog een aantal niet REVO rijders. Veel meer moet het niet worden, anders wordt het mij wat te onoverzichtelijk.

De Bug-body is nog niet te leveren bij Towerhobbies, dus we moeten sowiezo nog even geduld hebben!

Hoi Dirk Jan,

Oke, count me in!

BTW, er zijn 2 versies!
Een voor de 3.3 en eentje voor de T/E-Maxx 2.5/Savage/Revo 2.5 :P
Aev; LXRLM3 en LXRLM2 a $28,99 leverbaar begin maart.

Hoi Dirk Jan,

Tja, ik heb een 2.5!
Weet alleen niet welke kap is afgebeeld.
Dus dat moeten we uitzoeken.

Trouwens net "the inconvenient truth" gezien van Al Gore, aanrader!!! 8O

Heren, hopenlijk geven jullie snel een reactie..
Is de SH .28 Prospec 6 Port wat voor in revo..
De revo wordt gebruikt bij het bashen.
Heb begrepen dat het soort kloon van lrp z. 28 is

Ik kan nml de sh .28 redelijk goedkoop overnemen echter moet ik wel dit weekend beslissen.

Zoek even met de zoekfunctie, bijv. in het Savage topic. Volgens mij zijn daar een aantal rijders die deze motor hebben. Kwaliteit laat hier en daar te wensen over heb ik begrepen >> slechte carb. en te heet lopen.

Geen probleem, bedankt voor het melden. Ik zit ondertussen te twijfelen over de Beetle kap. Ik vind hem zeker wel erg gaaf, maar ik heb ook al een mooie en bijna nieuwe crowd Pleazer 2.0 kap. Daarnaast wil ik een ander wielsetje hebben, dus laat ik de kap maar even zitten.

Maar goed; iemand nog interesse in Pro-Line Bowtie 40 series banden op neongele Pro-Line velocity dishwielen? Standaard meenemers, dus geen 17mm of 23mm adapters voor nodig. Banden zijn in perfecte staat, de velgen zijn wel redelijk bekrast.
Inclusief gloednieuwe reserve velg, identiek aan de anderen. Nieuwprijs meer dan 80 euro, verkoopprijs in goede staat 40 euro.

Hoi Eef1972 en Dirk Jan,

Bedankt voor de link Eef, zal het 's goed bekijken!

Tja Dirk Jan, keuzes he.....!
We kunnen onze centen maar 1 keer uitgeven.
Misschien een volgende keer?

Bij mij ligt de boel stil, hoop dat airmaxx23 binnenkort mij de OS.18TZ afstuurd.
Wat betreft de 4WS moet ik een aluhoekprofiel opnieuw maken/boren/afwerken.
Daarna zou het moeten werken.
Dan nog een rolkooi, eentje van "van dik hout zaagt men planken" als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Zoiets als dit;
2e4ypea.jpg

344awax.jpg

Stond op het Traxxasforum, gewoon massiefstaal rond 4 of 5mm.
Het heeft wel wat, behalve gewicht!

die rolkooi ziet er erg goed uit, mischien van alu rondprofiel maken, stuk lichter.

Ik ben op dit moment bezig om mijn revo racewaardig te maken voor de de eerste truggy race op 6 april. Net een pakketje van rcboyz binnen gekregen. RPM armen rondom, P2 rockers, MIP koppelingsschoenen, nieuwe diffcups, RPM camber gauge.

ik heb dus weer lekker iets te doen in de avonduurtjes.

En dirk-jan die wielen klinken wel heel erg aantrekkelijk en mijn handen jeuken om ze te kopen, maar ik denk toch maar van niet....

Back