nismo46 zei:heb al lang geen orginele servo's meercarb ziet er van binne gewoon goed uit, niet uitgesleten of braampjes od. zal wel gewoon in de afstelling zitten dus.
verzoekje, kunnen jullie mischien een fototje van je gas systeem posten van hoe het op de servo zit? ( en dan eigenlijk voor degene die de rb gebruiken ) thnx![]()
Ik zei dit omdat ik uit je antwoord begreep dat het echt niet lukte..Het afstellenis idd erg lastig van de carb. Ik ben er een uurtje mee bezig geweest en het is uiteindelijk gelukt. Ik gebruik de originele gas/rem opstelling. Ik heb alleen inplaats van de originele servo hoorn de ronde servo hoorn gebruikt die bij de servo zit. Hier zitten wat gaatjes in zodat je bijna dezelfde posities kan krijgen als de originele servo hoorn. en de klep nog op het bakje kan. Op mijn zender kan ik de gasuitslag instellen en die heb ik vrij hoog staan dus het wordt met flinke kracht open geduwd. Om de carb dicht te duwen (trekken) gebruik ik een veer van een balpen, die ook op de originele plek vastzit.
Ik kan even geen foto maken van de setup, want mijn revo ligt nu uit elkaar...