R
Rudy
Guest
ik vind dat van die mhz maar zever wat hun vertellen, mijn protech auto heeft ook gewoon een 27mhz frequintie, als ze zo beginnen moeten ze eig al die auto's vernietigen ofhoe, klootzakjes zijn het :evil:mini-mopar zei:Dirk Jan zei:Jonge zeg, dus je hebt bijna $500 betaald voor niks? Dat is mooi balen dan! En wat doet die maatschappij dan met je auto?! >> één van die werknemers neemt dat pakket mee naar huis en geeft het aan zijn zoontje voor zijn verjaardag of iets in die richting :?
Nee, $ 580.....Ik neem aan dat hij dan vernietigd zal worden, het is namelijk een volgens de wet niet toegestane zender die erbij zit :? Weer iets geleerd. Ik heb voorgesteld om de zending dan maar terug te sturen naar de USA, maar dat kan niet?!?!? Oftewel, fluiten naar mijn Revo en centjes.....Ik vraag me natuurlijk wel af hoe het dan zit met de andere Revo's die in Belgie en Nederland verkocht worden, volgens mij gebruiken die dezelfde frequentie? 27,145 Mhz? Blijkbaar zit er geen CE keurmerk op, en dat is dan niet toegestaan...terwijl hetzelfde apparaat in de winkel gewoon te koop is, met volgens mij dezelfde zender.....BALEN!!!! :evil: :evil: :evil:
Fred